بعضی‌ها هستند که هر چقدر هم از آنها صحبت کنیم باز هم کم است. به قول شاعر واژه کم می‌آید! هر وقت می‌آییم از کارهایی که کرده‌اند و افتخارات بزرگی که رقم زده‌اند صحبت کنیم بیشتر از دفعه قبل متوجه می‌شویم چه کار بزرگی کرده‌اند. بیشتر درک می‌کنیم که ستاره واقعی، آنها هستند.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۶

بیشتر برایشان احترام قائل می‌شویم و بیشتر به این نتیجه می‌رسیم که ورزشکار واقعی چه کسی است البته این تعداد ورزشکار که اینچنین ویژگی‌های بالایی داشته باشند در ورزش ایران زیاد هستند. از آن عده معدود برخی در ادامه، راه را اشتباه می‌روند.با این حال نمونه‌ای که ما سراغ داریم خیلی خاص است. بله، می‌خواهیم از زهرا نعمتی حرف بزنیم.

ورزشکار معلول و تاریخ‌سازی که برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش کشور به نخستین ورزشکاری تبدیل شد که سهمیه را این‌بار در المپیک و پارالمپیک توامان به‌دست آورد.

زهرا نعمتی این روزها سخت تمرین می‌کند و هر چقدر بیشتر به المپیک نزدیک می‌شویم به این نتیجه می‌رسیم که او می‌تواند نخستین بانویی در تاریخ ورزش ایران باشد که از این رقابت‌ها مدال می‌گیرد.

زهرا ورزشکار خاص و شاخصی است که این خاص بودن در تمامی ارکان زندگی‌اش دیده می‌شود. از آن اراده پولادین پس از معلول شدن در پی یک سانحه رانندگی، تا روی آوردن به رشته تیر و کمان و موفقیت‌های پی در پی و بی‌پایان او تا امروز.

از زهرا باز هم مدال می‌خواهیم، البته این بار هم در المپیک و هم در پارالمپیک. زهرا بارها می‌تواند در ستون بانوی اول ما جا بگیرد.

اولین بانوی مدال‌آور ایرانی در المپیک، اولین بانویی که به عنوان یک ورزشکار معلول سهمیه المپیک را گرفت، اولین ایرانی که جایزه برترین ورزشکار پارالمپیک را گرفت، نخستین و تنها زن در تاریخ ورزش ایران که موفق به کسب مدال طلا در سطح پارالمپیک شده و.... انگار زهرا به ورزش ایران معرفی شده تا مدام اولین باشد.

ستاره واقعی ورزش ایران اما راهی طولانی و سخت برای المپیک دارد. او تا امروز گلایه‌ای از شرایط موجود نداشته و سخت تمرین می‌کند. دوست داریم چند ماه دیگر ستون بانوی اولمان بازهم درباره زهرا نعمتی باشد با این موضوع که در المپیک 2016 ریو مدال گرفته تا نخستین بانویی در تاریخ ورزش ایران باشد که به چنین موفقیت بزرگی نایل می‌آید.... منتظر این روز می‌مانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها