کشف جسد سه عضو خانواده‌ای که با شلیک گلوله در خانه روستایی به قتل رسیده بودند، تیم جنایی اندیمشک را در برابر پرونده جنایتی مرموز قرار داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۶

به گزارش جام‌جم، شامگاه چهارشنبه جنایتی هولناک به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران پلیس اندیمشک برای بررسی ماجرا راهی روستای دوکوهه از توابع بخش مرکزی این شهر شدند.

بررسی‌های مقدماتی نشان داد، در این جنایت سه عضو خانواده‌ای با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند. اجساد زن و مرد جوان و دختر خردسالشان در کنار یکدیگر قرار داشت و چند روزی از مرگ آنها می‌گذشت. یکی از بستگان این زوج که به غیبت آنها مشکوک شده بود، به خانه آنها رفته و با جسد این سه نفر رو به‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود.

صادق جعفری‌چگینی، دادستان اندیمشک دراین‌باره گفت: در کنار اجساد یک قبضه کلت کشف و برای بررسی به آزمایشگاه اسلحه‌شناسی ارسال شد.

وی افزود: چند روزی از مرگ آنها می‌گذرد و تاکنون علت و انگیزه این قتل هولناک مشخص نشده است. تحقیقات مقدماتی زیرنظر بازپرس ویژه قتل و ماموران جنایی پلیس آگاهی اندیمشک در حال انجام است. البته تا اعلام‌ نظر کارشناسان و پزشکی قانونی امکان اعلام نظر قطعی این اقدام وجود نداشته و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک یادآورشد: از شهروندان در خواست می‌کنیم به شایعات بی‌ اساس بویژه در فضاهای مجازی و اجتماعی توجه نکرده و اخبار چنین حوادثی را فقط از مبادی رسمی دنبال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها