زن جوان وقتی نتوانست همسر سابقش را راضی به ازدواج دوباره کند، روی او اسید ریخت.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۲
جزئیات اسیدپاشی زنی روی همسر سابق

به گزارش جام‌جم ، ماجرای این اسیدپاشی به شامگاه 25 فروردین برمی‌گردد. آن روز مردی در تماس با اورژانس مشهد از وقوع اسیدپاشی در یک هتل خبر داد.

تیم اورژانس 115بلافاصله خود را به هتل رساندند و مرد 29 ساله‌ای را که از ناحیه صورت، گردن و دست راست دچار سوختگی شده بود به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال دادند. مرد 29 ساله تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت تا این‌که با شروع تحقیقات پلیسی ادعا کرد با همسر سابقش اختلاف داشته و در یک هتل قرار ملاقات گذاشته تا در مورد این اختلاف‌ها مذاکره کنند. وی ادامه داد: در حال گفت‌وگو بودیم که مثل همیشه کارمان به مشاجره لفظی کشیده شد. همسر سابقم ناگهان بطری یک لیتری اسید را که همراه خود آورده بود روی من پاشید و فرار کرد.

ماموران با مشخصاتی که از عامل اسیدپاشی به دست آورده بودند، زن جوان را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها منکر اسیدپاشی بود اما وقتی با دلایل پلیسی رو‌به‌رو شد لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی قبل با شاکی آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. او از من خواست عقد موقت هم باشیم که من به خاطر علاقه‌ام قبول کردم. از چند روز قبل رفتار او تغییر کرد و با تمام شدن مدت عقدمان گفت که دیگر علاقه‌ای به ازدواج با من ندارد. چند بار با او حرف زدم اما قبول نکرد، من هم تصمیم به انتقام گرفتم.

وی ادامه داد: روز حادثه یک ظرف اسید تهیه کرده ودر تماس تلفنی از او خواستم دوباره با هم صحبت کنیم که قبول کرد و در کافی‌شاپ یکی از هتل‌های مشهد قرار گذاشتیم. در آنجا از او خواستم از تصمیمش منصرف شود و باهم ازدواج کنیم اما قبول نکرد و کار به مشاجره کشید. در یک لحظه عصبانی شده و بطری اسید را روی او ریختم و از محل گریختم.

سرهنگ حمید رزمخواه، رئیس‌پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها