پژمان بازغی و رامبد جوان دیروز با انتشار پست‌‌های جداگانه‌ای در اینستاگرام به بداخلاقی‌هایی که در دنیای مجازی شاهد رواج آن هستیم، اعتراض کردند.
کد خبر: ۸۹۶۷۱۰

بازغی در این باره نوشت: «به نظرم در کشوری زندگی می‌کنیم که الگوی ما حیدرکرار علی (ع) است، و همه آن داستان جنگ خیبر و کظم غیظ رو بارها و بارها شنیده‌ایم. در کشوری زندگی می‌کنیم که الگوی ما تختی است، اما چقدر پایبند به الگوها و اسطوره‌هایمان هستیم، در یک بازی فوتبال که بین تیم‌های محبوب‌مان بود، برای هیجان بیشتر دوستانم میهمان خانه‌های شما بودند و من متاسفانه به دلیل سفر کاری نتوانستم حاضر باشم و از طریق تلفن همراهتان شدم.

اما حاشیه‌های این ملاقات با شما، باعث شد تا کامبیز دیرباز صفحه خود را پاک کند و صفحه دوست عزیزم سام درخشانی مورد حمله و فحاشی کسانی قرار بگیرد. این رفتارها شایسته ما نیست، مطمئنم که هیچ‌کدام از ما دوست نداریم اینچنین حریم شخصی‌مان آلوده شود، ما برای شما و با شما احساساتمان را تقسیم می‌کنیم. بگذارید این همنشینی ادامه‌دار باشد، من از سام عزیزم و خانواده محترمش دلجویی می‌کنم و عذرخواهی. دوستان دل شکستن هنر نیست. من، سام و کامبیز فارغ از تمام رنگ‌ها، هنوز هم با هم همان مثلث دوستی هستیم.»

پس از دربی 82 و در ویژه‌برنامه شبکه سه سیما که با حضور هنرمندان برگزار شد، در بخشی از برنامه سام درخشانی از مهمانان برنامه، پژمان بازغی، مهمان تلفنی برنامه را «لنگی» خطاب کرد که این موضوع باعث واکنش سریع و گسترده هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی شد، به طوری که صفحه شخصی وی در اینستاگرام مورد تهاجم هواداران سرخابی قرار گرفت و به محل نزاع و درگیری آنها تبدیل شد.

رامبد جوان هم در صفحه اینستاگرامش نوشت: «پرخاش کردن‌های مداوم و بی‌قاعده و فحش دادن نشانه ضعف و ناتوانیه. وقتی کسی توان و اراده و کارآفرینی داره و می‌تونه قدم از قدم برداره تا از خودش و کارهایش راضی باشه با محیطش احساس بهتری داره و نیازی نمی‌بینه که اینقدر به هر چیزی خشم داشته باشه. عزیزای من به جای این‌که بیاین اینجا و هی فحش بدین و بد حرف بزنین، به خودتون بپردازین تا کمتر نیاز به تهوع برای هر چیزی داشته باشین...»

قیمت آدرس 500 تومان !

شاید تا حالا شما هم پشت شیشه برخی از مغازه‌ها و دکه‌های روزنامه‌فروشی که البته بجز روزنامه خیلی چیزهای دیگر از جمله سیگار و آدامس هم می‌فروشند این جمله را دیده باشید: آدرس نپرسید! اما دیروز در فضای مجازی عکسی منتشر شد که دکه‌‌ای را نشان می‌داد که روی شیشه آن نوشته شده بود: «پرسیدن آدرس برابر با پرداخت 500 تومان می‌باشد»

اعتراض ژاپنی‌ها

ژاپنی‌های منظم، ژاپنی‌هایی که زیاد کار می‌کنند، ژاپنی‌هایی که گذشت و فداکاری زیادی دارند، ژاپنی‌هایی که رتبه اول کتابخوانی را در جهان دارند؛ عاقبت اعتراض هم کردند: کارگرانی که در فست‌فودها کار می‌کنند نسبت به دستمزد پایین خود به خیابان‌ها ریختند و اعتراض کردند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها