پیروزی در اهواز کارمان را برای قهرمانی راحت می‌کند

برانکو: ترکیب استقلال برایم عجیب بود

سرمربی پر‌سپولیس در اولین تمرین شاگردانش پس از پیروزی در دربی، بابت دشواری‌های بازی استقلال اهواز، هشدار داد. برانکو ایوانکوویچ، پس از تمرین دیروز تیمش ‌درباره دربی 82 پایتخت گفت: خیلی خوشحالم که چنین شاگردانی دارم. آنها با پیروزی مقابل حریفمان دل هو‌اد‌ا‌ران را شاد کردند و من هم از این موضوع خوشحالم. این پیروزی بیشتر از همه به خاطر بازیکنان است.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۶

او ا‌ضافه‌ کرد‌: هو‌اد‌ا‌رانمان شاهد بازی خوبی بودند و چند گل زیبا رد و بدل شد. بازیکنانم طبق معمول در این بازی یک پنا‌لتی‌ را از دست دادند، ولی ما شانس‌های گلزنی بیشتری داشتیم و همه چیز یک فو‌تبا‌ل زیبا را ارائه کردیم.

سرمربی پر‌سپولیس با اشاره به این که تیمش هم اکنون در صدر جدول است و با برتری مقابل استقلال انگیزه زیادی پیدا کرده است گفت: انگیزه مضاعفی داریم تا کار خود را به خوبی تا پایان فصل پیش ببریم. در کنار همه این شادی‌ها، فرصت خوبی پیش آمد تا هدیه قشنگی به طاهری، سرپرست باشگاه بدهیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید چهار گل به استقلال بزنید، گفت: در این دیدار فقط به گل می‌اندیشیدم و هرگز به تعداد آنها فکر نمی‌کردم. ما عالی بودیم و همه چیز خیلی خوب بود که با به دست آوردن یک نتیجه‌ رضایت بخش، چهار گل نیز به ثمر رساندیم. باید بگویم هیچ کسی نمی‌تواند بر‌نامه‌ریزی و پیش‌بینی کند که تیمش چند گل می‌تواند بزند.

وی درباره اتفاقات مربوط به پنا‌لتی‌ و سوء تفاهم‌های پیش آمده در این ارتباط عنوان کرد: من مقصرم. یادم رفته بود که قبل از بازی بگویم طارمی، زننده ضربه پنا‌لتی‌ است، چرا که او ده روز قبل مدام تمرین کرده بود و به من اطمینان داده بود که او را انتخاب کنم. سوء تفاهم پیش آمده در اوج هیجان بود که نشد تعیین کنم چه کسی پنا‌لتی‌ می‌زند، اما باید بگویم از قبل برای خودم تعیین کردم که زننده پنا‌لتی‌ طارمی است و این سوء تفاهم بین بچه‌ها رخ داد.

سرمربی پر‌سپولیس درباره ترکیب استقلال هم گفت: مظلومی در ترکیب اولیه تیمش، برهانی را در خط حمله قرار داده بود که این نشان از وضعیت هجومی تیمش داشت. همچنین او عادل شیحی را به‌رغم مصدومیتش به میدان فرستاد و برای من تا حدودی عجیب بود که جابر انصاری و یعقوب کریمی، بازیکنان این تیم از ابتدا به میدان نرفتند، ولی ما کارمان را انجام دادیم و روشمان این گونه است که خود را با هیچ تیمی تطبیق نمی‌دهیم ‌ بلکه بازیمان را انجام می‌دهیم. با آنالیزی که انجام داده بودیم، بازیکنانمان را با استقلال آشنا کردیم.

برانکو درباره چهار دیدار مانده پر‌سپولیس و اهمیت این دیدارها، اضافه کرد: بازی بسیار حساسی در اهواز داریم. استقلال اهواز توانسته است از قهرمان فصل گذشته لیگ ایران، یعنی سپاهان یک امتیاز کسب کند و در دیدار با استقلال تهران هم با اشتباه داور و پذیرفته نشدن گل سالمشان به تساوی دست یافتند.

استقلال خوزستان هم بسختی این تیم را شکست داد. از طرفی بازیکنان ما در بازی دربی از نظر فیزیکی و انرژی بسیار تحلیل رفتند و باید خودمان را بسرعت آماده کنیم. این سه امتیاز برایمان مهم و برای هدفمان بسیار ارزشمند است. پیش‌بینی کرده‌ایم که در دمای 35 درجه بازی خواهیم کرد. سه بازیکن محروم هم داریم. بنا‌بر‌این فکر نمی‌کنیم که کارمان راحت باشد. پیروزی در این بازی می‌تواند کارمان را برای قهرمانی راحت‌تر کند. بازیکنانمان باید بسیار هوشیار باشند و حریف را جدی بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها