اپ جدیدی طراحی شده که حالات شما را طی مدت زمان استفاده ذخیره کرده و مود های شما را به صورت یک چارت در اختیارتان قرار می دهد. نکته جالب اینکه اپ EmoWatch با هر زبانی توانایی اجرا و تحلیل دارد چراکه تنها به ادا کردن کاراکتر ها و نحوه صحبت کردن توسط کاربر حساس است.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۴
این ساعت حال خوب یا بد شما را تشخیص می دهد

به گزارش جام جم کلیک ، شاید برای شما جالب باشد که بدانید اپل واچ توانایی این را دارد که حال خوب و یا بد شما را تشخیص دهد. البته به خودی خود اپل واچ این امکان را ندارد و شما برای در اختیار داشتن این امکان نیاز به نصب اپ اختصاصی تازه معرفی شده برای انجام این کار را دارید.

اپ EmoWatch که توسط Tokyo-based Smartmedical توسعه یافته توانایی شناخت و تحلیل احساسات کاربر را با توجه به صدای او دارد. البته باید گفت ثبت و تحلیل احساسات با کمک صدای افراد چیز تازه ای نیست اما اینکه این امکان به آسانی در ساعت هوشمندی چون Apple Watch در اختیار کاربران است خود یک برگ برنده به حساب خواهد آمد.

تکنولوژی به کار گرفته شده در این اپ و اپ های مشابه Empath نام دارد که توانایی تحلیل حالات احساسی کاربر ها بر مبنای سرعت، حجم صدا و وقفه های ادای کلمات را داراست. بر حسب اطلاعات کسب کرده این برنامه انرژی کاربر را تخمین زده و فرد را شاد، خشمگین، غمگین و یا آرام می نامد!

این اپ حالات شما را طی مدت زمان استفاده ذخیره کرده و مود های شما را به صورت یک چارت در اختیارتان قرار می دهد. نکته جالب اینکه اپ EmoWatch با هر زبانی توانایی اجرا و تحلیل دارد چراکه تنها به ادا کردن کاراکتر ها و نحوه صحبت کردن توسط کاربر حساس است.

خوشبختانه این اپ اکنون به آسانی در اختیار اپل واچ دارهاست و می توانند آن را برای ثبت احساساتشان روی ساعتشان نصب کنند.

منبع: نت نوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها