پرویز مظلومی: خیلی‌ها فکر می‌کنند چون سپاهان وضعیت خوبی ندارد، بازی راحتی داریم، اما من برعکس فکر می‌کنم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و اگر غفلت کنیم دچار مشکل می‌شویم. این بازی را فدای دربی نمی‌کنیم و سه امتیاز این بازی خیلی برای ما حیاتی است و از همه موجودیمان هم استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۸

ایگور استیماچ: این مسابقه بسیار بزرگ است و نیازی نیست که در مورد اهمیت‌ آن زیاد صحبت کنیم. این فرصتی خوب برای سپاهان است که بازی جذابی را به نمایش بگذارد. چیزی که ما نمی‌توانیم ادعا داشته باشیم، این است که استقلال در شرایط بسیار خوبی است. امیدوارم از کیفیتی که داریم، بتوانیم استفاده کنیم.

یحیی گل‌محمدی: مهم‌ترین مساله‌ای که می‌تواند در دیدار با تراکتورسازی تعیین‌کننده باشد، تمرکز بر خط دفاع و حمله است و اگر بتوانیم مثل بازی با بنیادکار تمرکز را در 90 دقیقه حفظ کنیم، می‌توانیم از فرصت‌هایمان استفاده کرده و برنده شویم. نباید در این بازی خبری از اشتباهات فردی‌ باشد؛ زیرا حریف فرصت‌ها را از دست نمی‌دهد.

امیر قلعه‌نویی: بازی با ذوب‌آهن یک فینال شش امتیازی است و ما باید حواسمان جمع باشد که با دست پر به تبریز برگردیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است که در وهله اول باید ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان این تیم را قطع کنیم. امیدوارم روند رو به رشد خود را در این بازی هم حفظ کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها