شاید این احساس که قسمت‌های جدید مجموعه فیلم «ربوده شده» ممکن است با استقبال بالای تماشاگران سینما روبه‌رو نشود، عامل اصلی تبدیل آن به مجموعه‌ای تلویزیونی باشد.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۲

اما دلیل این کار هرچه باشد، تهیه‌کنندگان مجموعه پربیننده تاریخی «بازی تاج و تخت» در تدارک تولید یک ربوده شده تلویزیونی هستند. لوک بسون، خالق اصلی مجموعه فیلم سینمایی ربوده شده هم در تولید این مجموعه تلویزیونی مشارکت دارد.

در حقیقت، چراغ سبز ساخت نسخه تلویزیونی این فیلم اکشن و دلهره‌آور پرفروش از سوی او صادر شد. این فیلمساز و تهیه‌کننده قدیمی فرانسوی، به احتمال زیاد، اپیزود اول ربوده شده تلویزیونی را کارگردانی خواهد کرد.

بسون گفته گروهی از فیلمسازان سرشناس آمریکایی و اروپایی، کارگردان اپیزودهای مختلف آن خواهند بود. فصل اول این مجموعه در 12 قسمت تولید می‌شود. بسون و آلکس گراویس، مدیر تولید بازی تاج و تخت از نویسندگان اصلی فیلمنامه اپیزودهای مختلف ربوده شده هستند. در عین حال، گراویس به‌عنوان کارگردان هم با مجموعه همکاری خواهد کرد.

وی در مصاحبه‌ای اعلام کرده مایل است کارگردانی حداقل سه اپیزود آن را به‌عهده بگیرد. سازندگان نسخه تلویزیونی از حالا تبلیغات زیادی برای آن آغاز کرده‌اند و در ارائه اطلاعات درباره جنبه‌های مختلف کار، دست و دلبازی خاصی از خود نشان می‌دهند!

به گفته لوک بسون، داستان مجموعه در زمان حال و دنیای معاصر اتفاق می‌افتد، ولی شخصیت اصلی یک تفاوت اساسی با کاراکتر سینمایی ربوده شده دارد. در حالی که برایان میلز شخصیت محوری نسخه سینمایی مردی میانسال و دارای همسر و فرزند بود، اما برایان میلز مجموعه تلویزیونی یک جوان 20 ساله است.

به این ترتیب و با توجه به جوان شدن این کاراکتر می‌توان مطمئن بود لیام نیسن به‌عنوان بازیگر اصلی با مجموعه تلویزیونی همکاری نخواهد داشت. این بازیگر اسکاتلندی‌تبار 63 ساله، سال 2008 و در قسمت اول نسخه سینمایی در نقش یک مامور ضدتروریستی کهنه‌کار ظاهر شد.

او در سال‌های 2012 و 2014 در قسمت‌های دوم و سوم ربوده شده دوباره نقش میلز را بازی و تکرار کرد. این مامور که در آستانه بازنشستگی است و اختلافاتی با همسر خویش دارد، درگیر مبارزه با گروه‌های خلافکاری می‌شود که در خاک اروپا مشغول فعالیت هستند.

شخصیت برایان میلز جوان مجموعه هنوز ازدواج نکرده و اولین روزهای حضور و فعالیت در نیروی فعالیت‌های ویژه را تجربه می‌کند.

برای بازی در این نقش کلایو استاندون انتخاب شده که هم‌اکنون یکی از چهره‌های مطرح روز رسانه تلویزیون است. این بازیگر جوان درحال حاضر مجموعه تاریخی و موفق «وایکینگ‌ها» را روی آنتن تلویزیون دارد.

او پس از پایان کار فصل چهارم این درام تاریخی، بازی در ربوده شده تلویزیونی را شروع می‌کند. به این ترتیب، لوک بسون و همکارانش تا زودتر از پنج ماه دیگر نمی‌توانند کار تولید اکشن دلهره‌آور خود را آغاز کنند.

مترجم: کیکاوس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها