به گفته مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه، هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی امسال به شکل بین‌المللی همزمان با سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۳

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، معصومه فرزانه گفت: دبیرخانه این همایش درصدد است با شناسایی دقیق فعالان قرآنی در سطح کشوری و بین‌المللی و معرفی ایشان به جهان اسلام و در راستای تحقق فرامین و رهنمودهای قرآنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت نیل به اهداف پیش‌بینی شده گام بردارد.

او افزود: هدف از برگزاری این نشست، این است که از اندیشه‌ها و تفکرات نخبگان در هفتمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی استفاده کنیم و دست یاری به سوی همه عزیزانی که طی شش سال گذشته با حضور فعال خود ما را در برگزاری هرچه بهتر آن یاری کرده‌اند، دراز می‌کنیم. فرزانه خاطرنشان کرد: باید بانوان فعال قرآنی را شناسایی و از آنها به‌عنوان الگوهای قرآنی تجلیل و به جامعه معرفی کنیم.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: شناسایی و معرفی زنان فعال قرآنی دستاورد بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و بین‌المللی است و بر این اساس باید تلاش مضاعف کنیم تا زنان فعال و نخبه قرآنی را به عنوان الگوی برتر زنان به جامعه معرفی کنیم.

فرزانه با اشاره به این که برای شناسایی بانوان فعال قرآنی، ده شاخص ارزیابی به عنوان محورهای معرفی برگزیدگان در نظر گرفته شده است، گفت: این شاخص‌ها عبارت است از ؛ 1ـ مادر خانواده قرآنی 2ـ واقف قرآنی 3ـ داوری مسابقات قرآن 4ـ آموزش قرآن 5ـ تبلیغ و ترویج قرآنی 6ـ پژوهش‌های تخصصی قرآنی 7ـ مدیریت قرآنی 8ـ فعالیت‌های هنری قرآنی 9ـ فضای مجازی و رسانه و افتخار آفرینان قرآنی.

به گفته او مهلت ثبت‌نام چهره‌های قرآنی در این همایش تا 20فروردین‌ماه تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی www.quran-iran.com مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها