تمرینات تیم ملی فوتبال ایران این روزها در زمینی برگزار می‌شود که تا پیش از این حتی نام آن را نشنیده بودیم. زمین چمن سازمان پژوهش صنعت نفت این روزها میزبان کی روش و شاگردانش است . سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته، در گفت‌وگویی به بررسی مسائل روز تیم ملی پرداخت. او در این گفت‌وگو سال نو را تبریک گفت: حالا که در انتهای سال قرار داریم عید نوروز و سال جدید را به ملت ایران، دولت و رهبر معظم ایران تبریک می‌گویم. به خصوص این‌که ایران الان در موقعیتی سرشار از امید قرار گرفته است و فضای خوبی بر کشور حاکم است. به خاطر این نوروز هواداران عزیز ایران لیاقت یک هدیه بزرگ را دارند که امیدوارم مسئولان این هدیه را به مردم بدهند.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۹

کی‌روش در بخشی از صحبت‌هایش به فراهم شدن زمین تمرین برای تیم ملی اشاره کرد: خوشحال هستیم که راه‌حل جدیدی برای زمین تمرین تیم ملی پیدا کردیم. درست است که زمین محل تمرین ما استانداردهای بین‌المللی را ندارد اما فضای زیبایی دارد. کیفیت اینجا بهتر از زمین آکادمی ملی فوتبال است. به همین خاطر قدردان مسئولان وزارت نفت هستیم که این زمین را در اختیار ما قرار داده‌اند.

وی در مورد دعوت‌شدگان به تیم ملی هم این‌گونه توضیح داد: این جزو برنامه‌های من برای جوانگرایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی آینده است. توجه داشته باشید که تیم ملی آکادمی آموزشی نیست و نباید به آن اینگونه نگاه کرد اما باید براساس برنامه‌های کوتاه و بلند‌مدت برنامه‌ریزی کنیم. نگاه و بینش من جوانگرایی است و تا زمانی که در تیم ملی باشم این مسیر را ادامه خواهم داد. همانطور که می‌بینید جوانان زیادی در تیم ملی حضور پیدا کرده اند و با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند. تا زمانی که این بازیکنان هستند تیم ملی هیچ مشکلی نخواهد داشت. اگر این بازیکنان فرصت را داشته باشند که تمرینات با استانداردهای بالایی را انجام دهند و در بازی‌های بین‌المللی زیادی شرکت کنند طبیعتا آنها آینده خوبی خواهند داشت اما اگر این امکانات نباشد یک علامت سوال بزرگ ایجاد خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اظهارنظر رئیس‌جمهور در مورد عملکرد تیم ملی و دیدار برابر آرژانتین گفت: این اظهارنظر وظیفه من را سنگین‌تر کرده و حس می‌کنم وظیفه بسیار سنگینی به من محول می‌شود. وقتی که رئیس‌جمهور محترم در مورد تیم ملی اینگونه اظهار نظر می‌کند طبیعتا وظیفه من سنگین تر می‌شود. من فرمایشات ایشان را به عنوان تعریف از خودم برداشت نمی‌کنم و این را به عنوان چراغ راه آینده در نظر خواهم گرفت تا بتوانیم در آینده از آن استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها