ذوب‌آهن تنها گزینه برای انتقام

با شکست تلخ سپاهان و تراکتورسازی برابر لکوموتیو و پاختاکور امروز ذوب‌آهن باید با یک تیر دو نشان بزند و با گذشتن از سد بنیادکار هم صدرنشین گروه دوم شود و هم انتقام شاگردان استیماچ و قلعه‌نویی را از ازبک‌ها بگیرد!
کد خبر: ۸۸۹۹۵۵

به گزارش جام‌جم، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی از دیروز آغاز شد که برخلاف انتظار دیروز نمایندگان فوتبال کشورمان خوب نتیجه نگرفتند. از یک سو سپاهان در اصفهان برابر لکوموتیو ازبکستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و در سوی دیگر تراکتورسازی هم در ازبکستان با یک گل برابر پاختاکور تن به شکست داد تا نگاه‌ها متوجه سومین تقابل فوتبال باشگاه‌های ایران و ازبکستان در این هفته شود؛ جایی که ذوب‌آهن باید به مصاف تیم پرقدرت و نامدار بنیادکار ازبکستان برود، جدالی سخت و دشوار در خانه حریف. اگر گل‌محمدی و مردانش از این میدان سربلند بیرون بیایند، عملا یک عیدی خوب را به فوتبالدوستان کشورمان خواهند داد. گل‌محمدی که تیمش در حال حاضر با چهار امتیاز همراه النصر عربستان پیشتاز گروه دوم است، در آستانه این بازی حساس گفت: بازی سختی را در پیش داریم چون تیم ازبکستانی تیم بسیار خوبی است. آنها از نظر فیزیکی تیم خوبی هستند و ما سعی می‌کنیم در این بازی اول گل نخوریم و سپس بتوانیم بهره لازم را ببریم و به حریف گل بزنیم. این بازی شاید یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در این گروه باشد.

گل‌محمدی در مورد نقطه قوت بازیکنان حریف افزود: به نظرم سه بازیکن هجومی آنها بازیکنان خطرناکی هستند و می‌توانند برای ما خطرساز شوند. ما اول باید گل نخوریم و بعد به فکر گل زدن باشیم. یک گل زده هم برای کسب سه امتیاز کفایت می‌کند.

اولین باخت تراکتورسازی

تراکتورسازی در حالی دیروز در ازبکستان برابر پاختاکور تن به شکست یک بر صفر داد که در اکثر دقایق بازی تیم امیر قلعه‌نویی روی توپ و میدان مسلط بود، هرچند نتوانست روی دروازه حریف موقعیت جدی‌ای ایجاد کند. بااین حال تراکتورسازی که دو پیروزی و شش امتیاز ارزشمند را در اندوخته خود دارد با وجود شکست در این دیدار کارنامه خوبی در نیمه راه گروه سوم این رقابت‌ها گرفت. هر چند این تیم در ادامه دو بازی حساس برابر الهلال در پیش دارد با این حال هنوز تراکتورسازی چیزی را از دست نداده است.

استیماچ : جبران می‌کنیم

استیماچ و سپاهان که با یک برد آسیایی و یک برد در لیگ برتر به طور نیم‌بند از بحران خارج شده بود با بازی ضعیف و شکست 2برصفر دیروز سلامی دوباره به بحران کردند و هیچ بعید نیست این باخت باردیگر کاسه صبر مدیران باشگاه را لبریز کرده و استیماچ را هم بسان حسین فرکی برکنار کنند. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران در حالی که امسال در لیگ هیچ حرفی برای گفتن نداشت، حالا در آسیا هم با سه بازی و دو شکست شرایط دشواری دارد. مضاف بر این‌که در ادامه این بازی‌ها دو دیدار سخت برابر الاتحاد تیم نامدار و پرافتخار عربستانی در پیش دارد.

ایگور استیماچ در نشست خبری پس ازاین بازی گفت:‌ حتما در بازی برگشت تغییر تاکتیک می‌دهیم وجبران می‌کنیم. گرچه وضعیت آب و هوا کامل‌ترین چیزی بود که می‌توانست به حریف کمک کند تا آن چیزی که دارند را به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: امتیاز تیم ما پاس‌کاری است و بازی سرعتی و زمینی که با توجه به زمین بد نمی‌توانستیم این تاکتیک را به نمایش بگذاریم از سوی دیگر بازیکنان آنها قوی‌تر بودند و شرایط خوبی داشتند. سرمربی سپاهان در مورد این‌که آیا قبل از بازی شرایط آب و هوا را بررسی نکرده بودید، گفت: همیشه قبل از بازی‌ها این کار را می‌کنم و از چهار روز قبل هم این کار را کردم و دیدم احتمال باران است. اما چهار ماه گذشته هم همین شرایط بود ولی هیچ وقت باران نمی‌آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها