دور دوم لیگ قهرمانان آسیا از امشب آغاز می‌شود

به نام اصفهان، به کام ایران

سپاهان و ذوب‌آهن که با پشت سر گذاشتن النصر امارات و لخویا قطر آغاز شیرینی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، در دیدار برگشت برای کسب دومین برد پیاپی برابر این حریفان و حفظ صدرنشینی به میدان می‌روند.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۳

به گزارش جام‌جم، دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی امشب آغاز می‌شود که هر سه نماینده فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها برخلاف انتظار در نخستین بازی خود موفق به کسب سه امتیاز شده و صدرنشین گروه خود شدند. در این میان در حالی که تراکتورسازی فردا به میدان خواهد رفت، امشب سپاهان اصفهان با روحیه و انگیزه‌ای دو چندان در امارات به مصاف النصر می‌رود. شرایط سپاهان نسبت به دیدار رفت خیلی تغییر کرده و به مراتب بهتر شده است.

دیدار رفت دو تیم به نوعی آخرین فرصت استیماچ کروات بود که به دنبال چند نتیجه ضعیف حسابی جایگاهش را متزلزل می‌دید و این مربی و تیمش در اوج نگرانی از النصر پذیرایی کردند. با این حال برد 2 بر صفر همه چیز را در سپاهان به حالت عادی برگرداند و استیماچ که قصد داشت در صورت باخت برابر النصر و کناره‌گیری از این تیم، دست به افشاگری بزند حالا همه چیز را گل و بلبل می‌بیند و در آستانه بازی برگشت، از باشگاه بابت پرداخت مطالبات بازیکنان و افزایش انگیزه قدردانی کرد.

به هر ترتیب سپاهان این توانایی را در خود می‌بیند که در بازی برگشت برابر النصر تیم سوم لیگ چهارده تیمی امارات به برتری دست یافته تا با شش امتیاز صدرنشینی خود را ادامه دهد.

همچنین ذوب‌آهن اصفهان که هفته گذشته تیم لخویا را در قطر یک بر صفر شکست داد، آماده تکرار آن پیروزی برابر لخویاست. حریف قطری این روزها شرایط خوبی ندارد و پس از شکست برابر ذوب‌آهن، مقابل صدرنشین پرقدرت لیگ قطر یعنی الریان با نتیجه 5 بر صفر تن به شکست داد و به لحاظ روحی حسابی متزلزل است. این می‌تواند فرصت مناسبی برای تیم یحیی گل‌محمدی باشد تا با کسب دومین برد گام بزرگی به سوی صعود به مرحله حذفی بردارد.

استیماچ: حریف را کنترل می‌کنیم

ایگور استیماچ، سرمربی سپاهان در آستانه دیدار با النصر امارات گفت: حریف بازیکنان خوبی در خطوط مختلف بویژه خط حمله دارد در صورتی که اجازه خودنمایی پیدا کنند، می‌توانند برایمان دردسرساز شوند و باید مراقبشان باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم همچون دیدار رفت یک بازی خوب دیگر را در دیدار سه‌شنبه شاهد باشیم و بتوانیم دست پر از امارات به ایران بازگردیم و با ادامه مبارزه در رقابت‌های گروهی به موفقیت دست پیدا کنیم.

همچنین علی کریمی بازیکن سپاهان در خصوص این بازی گفت: با توجه به این‌که با یک بازی خوب توانستیم آنها را در اصفهان شکست دهیم، امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند دیگر بتوانیم دست پر و با امتیاز کامل به اصفهان بازگردیم. اما بازیکنی مثل نیلمار که در دیدارهای لیگ امارات خوب عمل کرده و بسیار آماده است که این موضوع می‌تواند برای ما زنگ خطر باشد و قطعا باید مراقب این قبیل بازیکنان باشیم.

گل‌محمدی: ضربه ایستگاهی نمی‌دهیم

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر لخویا گفت: هر چند توانستیم بازی مهمی را در قطر پیروز شویم اما این پیروزی تضمینی برای برد در بازی برگشت نیست و باید با تمرکز در این دیدار ظاهر شویم. به لحاظ روحی ـ روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم هو‌اد‌ا‌ران ما را تنها نگذارند تا بتوانیم تیم خوب لخویا را شکست دهیم. تیم ذوب‌آهن، تیمی به معنای واقعی است و برای بازیکنانش هیچ تفاوتی ندارد که چه کسی گل بزند. ما با هم دفاع و حمله می‌کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به این که لخویا تیمی شناخته شده در آسیاست، توضیح داد: نباید جلوی این تیم اشتباه کنیم و مراقب باشیم که شانسی در ضربات ایستگاهی به این تیم ندهیم.

او با اشاره به بازیکنان جوان تیمش ا‌ضافه‌ کرد‌: تیمی جوان داریم که 9 نفر از آنها برای اولین‌بار است که بازی بین‌المللی می‌کنند به همین دلیل در این تورنمنت بیشتر هدف ما کسب تجربه است و این که شناخت پیدا کنیم اگر با صعود همراه باشد، موفقیت بزرگی برای ما خواهد بود.

برنامه امروز لیگ قهرمانان آسیا

گروه A: النصر امارات ـ سپاهان ایران (ساعت 20)، الاتحاد عربستان ـ لکوموتیو ازبکستان(21)

گروه B: بنیادکار ازبکستان ـ النصر عربستان (16 و 30 دقیقه)، ذوب‌آهن ایران ـ لخویا قطر (18 و 45 دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها