دوومیدانی

توکلی: انگیزه زیادی برای قهرمانی آسیا دارم

سپیده توکلی دوومیدانی کار پنجگانه ایران که با شکستن رکورد خودش مجوز حضور در قهرمانی آسیا را کسب کرد، درباره این رقابت‌ها که در دوحه قطر برگزار می‌شود گفت: زمانی که از قهرمانی آسیا صحبت می‌کنیم کاملا مشخص است که تمام خوب‌های این رشته در این مسابقه‌ها حضور دارند و کار برای همه دوومیدانی کاران دشوار است، اما من کار خودم را انجام می‌دهم و به رقبا کاری ندارم.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۵

توکلی ادامه داد: در دو دوره گذشته من موفق به کسب مدال شده‌ام و در این دوره هم انگیزه لازم برای کسب موفقیت را دارم.

رجبی: خوشرنگ‌ترین مدال آسیا را می‌خواهم

لیلا رجبی تنها بانوی دوومیدانی کار ایران که تاکنون موفق به کسب ورودی ماده پرتاب وزنه بازی‌های المپیک 2016 شده است، درباره رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا گفت: من هم در حال حاضر برای گرفتن مدال در آسیا و یک نتیجه خوب در المپیک تلاش می‌کنم و هدف اصلی من این رقابت‌هاست.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی افزود: رقیبان چینی من در این رقابت‌ها حاضر هستند و اکثر آنها هم عنوان‌دار هستند. من تمام تلاشم را می‌کنم تا خوشرنگ‌ترین مدال این رقابت‌ها را به دست بیاورم و نیم نگاهی هم به کسب ورودی جهانی داخل سالن آمریکا دارم.

فصیحی: تنها سه صدم با ورودی جهانی فاصله دارم

فرزانه فصیحی که اکنون سریع‌ترین دختر دوومیدانی ایران در داخل سالن است درباره رکورد خود در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا گفت: من در رقابت‌های قهرمانی کشور رکورد 60 متر ایران را به نام خودم ثبت کردم و حسرتم این است که تنها سه صدم با کسب ورودی جهانی فاصله داشتم و می‌توانستم یک روز رویایی را ثبت کنم.

او ادامه داد: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا که در قطر برگزار می‌شود زمان خوبی برای گرفتن سهمیه جهانی است. من این توان را دارم که در بین بهترین‌های آسیا باشم و بتوانم مدال خوبی در قطر بگیرم و حتی با یک زمان خوب راهی آمریکا شوم.

طوسی: هدفم کسب سهمیه المپیک است

مریم طوسی یکی از بهترین دوومیدانی کاران تیم ملی بانوان ایران درباره وضعیت خود قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: بعد از یک سال مصدومیت پیاپی که باعث شد رقابت‌های زیادی را از دست بدهم، تمرین هایم را به صورت جدی برای کسب سهمیه المپیک و کسب مدال در قهرمانی آسیا آغاز کرده‌ام. راه دشواری را در پیش دارم، اما اگر حمایت باشد حتما به این هدف می‌رسم.

طوسی در ادامه افزود: رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا فرصت خوبی برای محک زدن آمادگی من است و امیدوارم بتوانم با یک نتیجه خوب در این رقابت‌ها حاضر شوم.

کمپانی: در قهرمانی آسیا بازهم رکورد ایران را می‌زنم

الناز کمپانی رکورددار 60 متر بامانع بانوان ایران درباره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا گفت: من در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شده‌ام و در هفتمین دوره این رقابت‌ها به دنبال این هستم که مدال گذشته خودم را خوشرنگ‌تر کنم و بتوانم دست پر به ایران برگردم.

کمپانی ادامه داد: در هر مسابقه‌ای که در این چند سال شرکت کردم موفق شدم رکورد ایران را بزنم. در قهرمانی آسیا هم با‌توجه به آمادگی بدنی و تمریناتم این هدف را دارم تا بتوانم در صورت امکان بار دیگر رکورد ایران را جابه‌جا کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها