غیبت بازیکنان در مراسم ختم همایون بهزادی مورد انتقاد است

جشن تولد پرحاشیه پرسپولیسی‌ها

شرکت نکردن بازیکنان پرسپولیس در مجلس ترحیم همایون بهزادی، پیشکسوت باشگاه برای آنها حاشیه‌ساز شده به طوری که مدیر باشگاه و پیشکسوتان به انتقاد از آنها پرداختند.
کد خبر: ۸۷۷۴۸۶

این شرایط درحالی برای پرسپولیسی‌ها پیش آمده که انتشار عکسی از جشن تولد محسن مسلمان که گفته می‌شود مقارن با مجلس ختم مرحوم بهزادی گرفته شده، مزید بر علت شد تا بازیکنان پرسپولیس بیشتر مورد انتقاد قرار گیرند. هرچند محسن بنگر، کاپیتان تیم در مجلس ختم حضور یافته بود با این حال ابراهیم آشتیانی، از پیشکسوتان باشگاه در این خصوص گفت: هرچند محسن بنگر در این مراسم حضور داشت، اما در مجموع باید بگویم که بی‌مهری‌ها از طرف باشگاه زیاد است. الان یک عکس از همایون بهزادی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد، درحالی که بهزادی یکی از موسسان باشگاه بود. در مراسم بهزادی هم دیدید که مردم همه چیز را خوب می‌فهمند. ما در گذشته فقط برای هواداران بازی می‌کردیم و الان هم وصیت کرده‌ام که اگر از این دنیا رفتم، هیچ‌کدام از بازیکنان و مسئولان باشگاه در مراسم من حاضر نشوند! همچنین محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس در این‌باره گفت: بنگر با حضورش در این مراسم معرفت خودش را نشان داد، اما دیگر بازیکنان متاسفانه کار بدی کردند که به این مراسم نیامدند. آن روز هم من و هم برانکو به بازیکنان گفتیم که عصر تمرین ندارند و می‌توانند با خیال راحت در این مراسم شرکت کنند، اما متاسفانه بازیکنان نیامدند.

وی درباره عکسی که از جشن تولد محسن مسلمان منتشر شده و گفته می‌شود بازیکنان به دلیل حضور در این جشن تولد به مراسم ترحیم مرحوم بهزادی نیامدند، خاطرنشان کرد: درباره جشن تولد مسلمان من اطلاع ندارم، زیرا این یک موضوع شخصی بوده و حتما خودشان تولد گرفتند.

همزمان علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه نیز با تقبیح اقدام بازیکنان گفت: محسن بنگر هم در مراسم ختم حاضر بود و هم به جشن تولد محسن مسلمان رفت. این که بازیکنان به مراسم ختم نیامدند، درست نیست. ای کاش می‌آمدند و سپس به تولد می‌رفتند، چون تا جایی که می‌دانم زمان برگزاری تولد با مراسم ختم در یک ساعت نبوده و تولد در شب برگزار شده است! بازیکنان در آن روز در مرخصی بودند و بهتر بود به مراسم ختم می‌آمدند.

در میان سکوت بازیکنان، مهدی طارمی، گلزن پرسپولیس در گفت‌وگویی که با سایت شخصی خود انجام داده، در این خصوص این‌گونه توضیح می‌دهد: چگونه می‌شود که آن عکس مربوط به تولد همزمان محسن مسلمان و ختم همایون خان باشد، اما محسن بنگر در هر دو مراسم حضور داشته باشد؟ چه کسی وسط ظهر جشن تولد می‌گیرد؟ کاملا مشخص است که این دو مراسم هیچ همزمانی نداشته است. بقیه دوستان و همبازیانم را نمی‌دانم، اما خودم از زمانی که یادم می‌آید، به مراسم ختم و تشییع مقید بوده‌ام.

او افزود: من در مورد خودم حرف می‌زنم. چیزی که باعث شد در مراسم همایون خان شرکت نکنم، شرایطی است که متاسفانه در این نوع مراسم ما وجود دارد. شما روز تشییع ایشان را مرور کنید. محمد دادکان، جعفر کاشانی، کلانی و علی پروین آمده‌اند مقابل استیج برگزاری مراسم. مجری آنها را دعوت می‌کند تا روی سن و پشت میکروفن بروند. در این بین یک عده به هر طریقی می‌خواهند از آنها عکس سلفی بگیرند. علی دایی آمده در تشییع شرکت کند، بناچار یک گوشه‌ای کنار فنس می‌ایستد و جمعیت هم دورش را فراگرفته‌اند. علی کریمی و عادل فردوسی‌پور هم همین طور. خب این چه مراسمی است؟ مراسمی که در آن جیب صاحب عزا را می‌زنند، چه مراسمی است؟ من خودم را خاک پای مردمی می‌دانم که به لطف خدا و دعای همین مردم به اینجا رسیده‌ام و این ابراز لطف مردم هم نشانه علاقه آنها به بازیکنان و چهره‌هایی است که همه دوستشان دارند، اما انصافا جای دیگری نمی‌شود عکس گرفت؟ کسی که تا امجدیه آمده، نمی‌تواند تا درفشی‌فر بیاید و عکس بگیرد؟ اصلا در همان امجدیه نمی‌تواند صبر کند مراسم تمام شود، بعد عکس بگیرد؟ من قصد توجیه ندارم، اما واقعا به همین دلیل به مراسم نرفتم.

طارمی خاطرنشان کرد: صبح پنجشنبه من و احمد نوراللهی به بهشت‌زهرا(س) رفتیم و بر مزار بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان ورزش از جمله مرحوم همایون خان بهزادی حاضر شدیم و این وظیفه ما بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها