روی خط ورزش

بانوی المپیکی ایران طلایی شد

در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا که در هند در حال برگزاری است نجمه خدمتی بانوی المپیکی ایران با حضور در فینال رشته تفنگ 10 متر بانوان توانست در رقابتی نزدیک با تیرانداز هندی در شوتاف قرار گیرد و در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه اول آسیا، مدال طلا را از آن خود کند و اولین مدال کاروان کشورمان در این رشته را به نام خود به ثبت برساند.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۵

تیم ایران در رشته تفنگ بادی توسط احمدی و خدمتی به دو سهمیه رسیده است و دو سهمیه کامل این ماده را کسب کرده است، ضمن این‌که گلنوش سبقت‌الهی نیز در وزن نخست مسابقات هند موفق شد با قرار گرفتن در مکان چهارم تپانچه بادی 10 متر، سومین سهمیه المپیک را برای تیم ملی تیراندازی ایران به دست بیاورد.

دی‌بروین 10 هفته دور از فوتبال

بازیکن بلژیکی منچسترسیتی به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی برابر اورتون تا ده هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش دیلی‌میل، کوین دی‌بروین در بازی منچسترسیتی برابر اورتون در نیمه نهایی جام اتحادیه خوش درخشید و از عوامل صعود تیمش به دیدار نهایی بود، اما در اواخر بازی از ناحیه رباط صلیبی دچار کشیدگی و صدمه شد که اسباب نگرانی هواداران سیتی را فراهم کرد.

به گفته پزشکان منچستر، اگر این آسیب‌دیدگی شدت بیشتری داشت دی‌بروین مجبور بود شش ماه از میادین فوتبال دور باشد، اما حالا مدت درمان آسیب‌دیدگی او ده هفته تشخیص داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها