مرد شیشه‌ای چهار سال پس از قتل همسر، پسر 14 ساله‌اش را تحت تاثیر شیشه خفه کرد.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۱

به گزارش جام جام، ساعت 3 و 15 دقیقه بامداد چهارم بهمن امسال اهالی خیابان مرتضوی با شنیدن صدای درگیری پدر و پسری که در آن محل زندگی می‌کردند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند. ماموران پس از حضور در محل، با محسن 45 ساله روبه‌رو شدند که با شال‌گردن در حال خفه کردن پسر 14 ساله‌اش بود.

در ادامه محمد علی توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که به‌دلیل شدت صدمات جان سپرد. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد.

شب گذشته هم در خانه یکی از دوستانش شیشه مصرف کرده و ساعت سه بامداد با پسرش درگیر شده بود.

خواهر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت دو بامداد پدرم زمانی که به خانه آمد به بهانه این‌که چرا برادرم مادربزرگش را اذیت می‌کند، با او درگیر شد. حدود ساعت سه بامداد با شنیدن صدای خِس‌خِس از خواب بیدار شدم. زمانی که چراغ را روشن کردم، ناگهان پدرم را روی سینه برادرم مشاهده کردم که با یک شال‌گردن در حال خفه کردن او بود. از مادربزرگ درخواست کمک کردم، اما زمانی که او قصد داشت پدرم را از روی سینه برادرم کنار بکشد از ناحیه دست چپ مورد اصابت چاقو قرار گرفت و بشدت مجروح شد. دقایقی بعد و در حالی که همچنان پدرم در حال خفه کردن برادرم بود، ماموران وارد خانه شده و پدرم را دستگیر کردند، اما برادرم دیگر مرده بود.

با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و بررسی سوابق وی مشخص شد «محسن» سابقه ارتکاب جنایتی دیگر در سال 1390 را در پرونده جرایم خود دارد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در آن جنایت، متهم ساعت سه بامداد یکم شهریور سال 90 پس از مصرف شیشه و درگیری با همسرش به نام مهناز 40 ساله او را با ضربات چاقو به قتل رساند و پس از محاکمه و صدور حکم قصاص توانست رضایت اولیای دم را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها