لارا کرافت بدون شک از محبوب‌‌ترین شخصیت‌‌های بازی‌‌ها به شمار می‌‌رود و حتی شاید بتوان او را معروف‌‌ترین شخصیت مونث تاریخ بازی‌‌ها به شمار آورد. به هر حال این شخصیت به قلم توانای ریحانا پرچت، سال 2013 بازآفرینی شد و نه‌تنها وجهه‌‌ای جدید به این کاراکتر افزود، بلکه پس از آن دیدگاه و رویکرد بیشتر شرکت‌‌های مطرح و بازی‌‌سازان بزرگ به استفاده از شخصیت اصلی مونث در بازی‌‌ها تغییر پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۶

جدیدترین نسخه بازی یعنی Rise of The Tomb Raider چند ماه پیش به‌صورت انحصاری زمانی برای کنسول Xbox One منتشر شد و حالا این هفته شاهد انتشار نسخه PC بازی هستیم. نسخه PS4 نیز قرار است اواخر سال جاری میلادی و احتمالا همراه تمام محتواهای اضافی که تا آن زمان عرضه می‌‌شوند، منتشر شود. این بازی جایی است که اولین مقبره ‌نوردی لارا کرافت از آنجا شروع می‌‌شود که ماجرای داستان اولین سفر او برای کشف معمایی باستانی درخصوص جاودانگی در یکی از مناطق سیبری است. دشمنان او در این مسیر اعضای گروهی مرموز و مخفی موسوم به Trinity هستند. در نسخه قبلی بازی، مسیر تغییر شخصیت لارا از یک دختر ظریف و ترسو به کاراکتری جسور و سرسخت را شاهد بودیم، هرچند شاید این روند یک مقدار سریع بود، به‌هرحال در Rise of Tomb Raider تکامل لارا کرافت و بهره‌‌گیری از تمام توانایی‌‌ها و مهارت‌‌های بقایی را که به دست آورده بود در یک محیط جدید با چالش‌‌های گوناگون و معماهای متنوع شاهد خواهید بود. بازی اواخر هفته منتشر خواهد شد.

اسرار جزیره

کمتر کسی است که Jonathan Blow سازنده بازی شاهکار Braid را نشناسد؛ عنوانی که احتمالا بهترین بازی مستقل نسل هفتم به شمار می‌‌رود. ساخته جدید سازنده The Witness در سبک معمایی و گشت و گذار این هفته برای PS4 و PC منتشر می‌‌شود. شما وارد جزیره‌‌ای متروک با شرایط آب و هوایی متفاوت می‌شوید و معماهایی پیش رویتان قرار می‌‌گیرد که حل کردن هر کدام کلید دستیابی به پاسخ معماهای بعدی است. در بازی حدود 650 معما وجود دارد که بازی تلاش می‌‌کند خلاقیت شما در حل آنها و پیدا کردن راه‌حل را باز بگذارد و تا حد امکان کمترین راهنمایی را به بازیکن ارائه کند. البته برای اتمام بازی حل کردن تنها تعدادی از این معماها کفایت می‌‌کند. دوستداران جاناتان بلو، بازی‌‌های مستقل و عناوین ماجراجویی، این عنوان را همچون نان شب خود در نظر بگیرند. راستی اگر از طرفداران سری بازی‌‌های LEGO هستید، این هفته می‌‌توانید LEGO MARVEL’s Avengers را تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها