16 زن و مرد که در عبادتگاه کلیمیان در تهران حضور داشتند، پس از ریزش سقف به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافتند.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۳

به گزارش جام‌جم، صبح دیروز 16 زن و مرد وارد عبادتگاه کلیمیان در خیابان شریعتی، خیابان مقدم شدند. آنها در حال عبادت بودند که ناگهان بخشی از سقف آن فروریخت. اهالی محل با شنید صدای ریزش آوار به خیابان آمده و در تماس با اورژانس و آتش‌نشانی درخواست کمک کردند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در این باره گفت: این حادثه ساعت 7 و 28 دقیقه صبح جمعه به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که آتش‌نشانان دو ایستگاه راهی محل شدند. پس از حضور آتش‌نشانان در محل، ماموران مشاهده کردند که حادثه در یک ساختمان دو طبقه که تحت نظر انجمن کلیمیان اداره می‌شد، رخ داده است. سقف طبقه دوم آن که حدود 200 متر مربع بود، تخریب و ریزش کرده بود.

وی اضافه کرد: 16 نفر از هموطنان کلیمی شامل 15 مرد و یک زن که مشغول انجام فرایض دینی خود در طبقه زیرین بودند، زندانی شده بودند. ریزش سقف مسیر خروج این افراد را مسدود کرده و به دو خودروی سواری پژو 405 و پراید نیز خساراتی وارد کرده بود. آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، 16 فرد محبوس شده را خارج کرده و به محل امن انتقال دادند. خوشبختانه این افراد دچار آسیب جدی نشده بودند و محل برای انجام اقدامات بعدی به عوامل شهرداری تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها