زن تبهکار پس از استخدام به‌عنوان حسابدار در فست‌فودی‌های تهران، حساب مشتریان را خالی می‌کرد. متهم پس از یک سال سرقت در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۶

به گزارش جام‌جم، 14 مرداد امسال مردی با حضور در کلانتری 123 نیاوران از زنی جوان به اتهام سرقت کارت بانکی و برداشت 14 میلیون تومان پول موجود در آن شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: برای خرید پیتزا به مغازه‌ای در محله نیاوران رفته بودم. کارت بانکی و رمز آن را به زنی که صندوقدار آنجا بود، تحویل دادم تا هزینه خرید پیتزا را از آن برداشت کند. دقایقی بعد زن صندوقدار مدعی شد دستگاه کارتخوان مغازه قطع شده است، بنابراین باید به مغازه کناری برود و از دستگاه کارتخوان آنها استفاده کند. هر چه منتظر شدم خبری از زن صندوقدار نشد. تا این که پیامکی از بانک دریافت کردم که نشان می‌داد، مبلغ 14 میلیون تومان از حساب بانکی‌ام برداشت شده است. همان جا بود که متوجه شدم زن صندوقدار سارق است. در مغازه تنها بودم که صاحب پیتزافروشی سر رسید و ماجرا را برایش گفتم. او شوکه شده بود و باور نمی‌کرد زن صندوقدار سارق باشد .

صاحب پیتزافروشی هم در جریان تحقیقات مدعی شد این زن را از طریق آگهی روزنامه استخدام کرده است.

دستگیری متهم

ماموران در ادامه متوجه شدند سرقت‌های مشابهی در غرب و شرق تهران رخ داده و زنی که مرتکب سرقت شده، شباهت بسیاری به سارق تحت تعقیب دارد. این در حالی بود که مشخصات و تصاویر دزد فراری در اختیار مغازه‌های پیتزافروشی قرار گرفت و از آنها خواسته شد اگر زنی با مشخصات متهم فراری برای کار نزد آنها آمد، موضوع را به پلیس اطلاع دهند .

سرانجام متهم وقتی برای استخدام به مغازه‌ای مراجعه کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.افرادی که در طول یک سال گذشته در دام متهم زن گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از وی و پیگیری پرونده‌هایشان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در بزرگراه شهید صدر، ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها