فیلم: آدم باش
کد خبر: ۸۷۰۵۸۶

طعم: سیبِ ترش

کارگردان: مجید جوانمرد

بازیگران: اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، مرتضی ضرابی، مختار سائقی، عباس محبوب و سیروس گرجستانی

پیشنهاد سینمایی این آخر هفته ما به شما، تماشای فیلم کمدی و مفرح «آدم باش» است؛ فیلمی با بازی بازیگران محبوب و شناخته‌شده‌ای چون اکبر عبدی، امین حیایی و نیوشا ضیغمی. این فیلم قصه مردی است که در برقراری ارتباط با آدم‌ها همیشه دچار مشکل است، اما در عوض تعامل بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال‌ها دور از ایران زندگی کرده و حالا که برگشته، احساس می‌کند هیچ شناختی از مردم اینجا ندارد. کارگردانی فیلم را مجید جوانمرد به‌عهده دارد که پس از چند سال دوری به سینما برگشته است؛ فیلمسازی که او را با فیلم‌های خاطره‌انگیزی چون شکار و دستمزد به یاد می‌آوریم.

کنسرت گروه هم‌آوایان

طعم: شربت لیمو نعناع

استاد حسین علیزاده، محمد معتمدی و گروه هم آوایان

سالن اجرا: مجتمع خاتم‌الانبیای رشت

زمان: 17 و 18 دی

قیمت بلیت‌ها: 50 تا 80 هزار تومان

در این کنسرت گروه هم‌آوایان روی صحنه می‌روند که همه از چهره‌های موفق عرصه موسیقی هستند. حسین علیزاده؛ تار، پژمان حدادی؛ تمبک، سازهای کوبه‌ای، علی بوستان؛ شورانگیز، سیامک جهانگیری؛ نی، سینا جهان‌آبادی؛ کمانچه، نگار بوبان؛ عود، صبا علیزاده؛ کمانچه، سیاوش برهانی؛ تار، رادمان توکلی؛ بم تار، محمد انشایی؛ قیچک، سحر ابراهیم؛ قانون، سینا خشک‌بیجاری؛ تنبک و محمد معتمدی؛ خواننده این گروه هستند.

نمایش: حکایت فین به روایت جن جین

طعم: آبنبات چوبی

نویسنده و کارگردان: ابوالفضل حاجی علی‌خانی

بازیگران: مجید آهنگران، مقداد اسلامی، محسن زرآبادی، میرنادر مظلومی، فاطمه سرلک، مرتضی علیدادی و مهدی ذاکر حسینی

محل اجرا: تماشاخانه باران

ساعت اجرا: 20

در این نمایش با روایتی تازه و جذاب از ماجرای قتل امیرکبیر، صدراعظم مشهور ایرانی روبه‌رو هستیم. این بار راویان ما چهار جن هستند که ساکن حمام فین هستند، آنها امیرکبیر را از لحظه ورود به حمام فین دیده‌اند و این ملاقات را روایت می‌کنند.

کتاب: ظلمت آشکار (خاطرات افسردگی)

طعم: شیرقهوه

نویسنده: ویلیام استایرن

مترجم: افشین رضاپور

نشر: ماهی

قیمت: 4000 تومان

ظلمت آشکار کتابی است که نویسنده آن استایرن که از نویسندگان شناخته شده دنیا محسوب می‌شود، به بیان بروز حالات افسردگی و همچنین پیشرفت و غلبه بر آن توضیح می‌دهد؛ هرچند شیوه زندگی در ایران با شیوه و رفتارهای فردی و اجتماعی نویسنده متفاوت است، اما می‌توان گفت استایرن کدهای واضح و مهمی از شرایط افسردگی را در اختیار ما قرار می‌دهد؛ هرچند مطالعه این کتاب می‌تواند مانند قهوه تلخ باشد، اما اگر خواننده هم مانند نویسنده پایان آن به جمع‌بندی خوبی برسد، می‌تواند به این قهوه شیر و شکر هم بیفزاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها