هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز تصمیم به برکناری نادر دست‌نشان از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گرفت و رسول خطیبی را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم تبریزی برگزید. تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پایان هفته بیستم لیگ دسته اول با یک بازی کمتر و 27 امتیاز در رده هفتم جدول 20‌تیمی قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۶

جدایی موقت کمک برانکو

آندره پانادیچ به دلیل مشکلات خانوادگی ناشی از بیماری صعب‌العلاج پدرش، ناچار به ترک پرسپولیس شده است. این مساله از چندی پیش مطرح شد اما حساسیت شرایط تیم، اعلام این موضوع را تا پایان بازی با استقلال خوزستان عقب انداخت.

پنجشنبه‌شب پس از بازی، با هماهنگی‌هایی که از قبل با برانکو ایوانکوویچ به‌عمل آمده بود، سرپرست باشگاه پرسپولیس با توجه به مساله خانوادگی پیش آمده برای پانادیچ، با جدایی وی و با تاکید بر موقتی بودن این مساله و تمایل باشگاه به ادامه همکاری در آینده، موافقت کرد. آندره پانادیچ نیز ضمن ابراز ناراحتی از شرایط پیش آمده و اعلام این‌که اصلا تمایل نداشت در شرایط کنونی پرسپولیس را ترک کند، این مساله را اجتناب‌ناپذیر خواند و عنوان کرد: از میان او و برادرش یک نفر باید به کرواسی برمی‌گشت و در نهایت با هماهنگی ایوانکوویچ قرار شد که او برای کمک به پدر و مادرش عازم کشورش شود.

مشتری تازه برای قوچان‌نژاد

باشگاه سنت‌ترویدن بلژیک که قبلا رضا قوچان‌نژاد در آن توپ می‌زد، قصد دارد برای تقویت خود و کسب سهمیه اروپایی بار دیگر این بازیکن ایرانی را جذب کند.

به گزارش ایسنا، گوچی در تیم خود در لیگ دسته یک انگلیس حضور ثابتی ندارد و نتوانسته خودش را با شرایط وفق دهد، بنابراین بهترین فرصت برای این باشگاه است تا بار دیگر این بازیکن را به خدمت بگیرد. به همین خاطر این باشگاه بلژیکی پیشنهادی را به چارلتون داده تا در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را جذب کند. چارلتون وضعیت خوبی در لیگ دسته یک انگلیس ندارد و در آستانه سقوط به دسته دوم قرار گرفته است. گوچی نیز قبلا از شرایط بد دفاعی این تیم گله کرده بود.

صعود زهرا نعمتی در رده‌بندی جهانی

زهرا نعمتی بانوی تیرانداز معلول ایران در رده‌بندی فدراسیون جهانی تیر و کمان چهار پله صعود کرد. نعمتی با این چهار پله صعود در رده سی‌و‌هشتم جهان قرار گرفت. او که سابقه کسب مدال طلای پارالمپیک لندن را در کارنامه دارد، در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند موفق شد سهمیه المپیک و پارالمپیک 2016 ریو را کسب کند. نعمتی برای تکرار طلای خود در پارالمپیک کار دشواری ندارد، اما برای رسیدن به مدال در المپیک راهی دشوار و حریفان سرسختی دارد. ملیکا عبدالرزاقی، دیگر بانوی ریکرو ایران در رده هشتادوششم جهان قرار گرفت.

الهه احمدی در صدر رنکینگ جهانی

فدراسیون جهانی تیراندازی رنکینگ تیراندازان را در سال جدید میلادی اعلام کرد. در رنکینگ ماه ژانویه الهه احمدی همچنان صدرنشین تفنگ بادی 10 متر بانوان است. این چهارمین ماه پیاپی است که احمدی جایگاه نخست را از آن خود کرده است. در این ماده، نجمه خدمتی جایگاه دهمی ماه گذشته خود را حفظ کرده و مه‌لقا جام‌بزرگ با صعود سه پله‌ای نیز بیست‌و‌هشتم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها