نشریه اکیپ فرانسه، خشن‌ترین، متکبرترین و منفورترین فو‌تبا‌لیست‌ها را معرفی کرد.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۲
فو‌تبا‌لیست‌های مغرور، جنجالی و خشن دنیا معرفی شدند

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین ، در جهان فو‌تبا‌ل هر نوع فو‌تبا‌لیستی وجود دارد. برخی از بازیکنان باتکنیک، شوت‌زدن، سرعتی و یا قدرتی هستند و برخی دیگر خشن، متکبر، متظاهر و نفرت انگیزند.

بر اساس نظرسنجی روزنامه‌ اکیپ، نایجل دی‌یونگ، خشن‌ترین بازیکن جهان فو‌تبا‌ل است. بازیکن هلندی که او را با ضربه پا به قفسه سینه ژابی آلونسو در فینال جا‌م جها‌نی 2010 آفریقای به یاد می‌آوریم، در 6 ماه اخیر پای دو بازیکن را شکسته است.

دیگر بازیکن خشن، امیر اسپاهیچ است. بازیکن بوسنیایی در فصل 10 – 2009 در جریان بازی در لیگ فرانسه با آرنج به بازیکن حریف ضربه زد و از 17 بازی محروم شد. در این فهرست نام په‌په ، مدافع ر‌ئال‌ ماد‌رید نیز دیده می‌شود.

زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو در فهرست مغرورترین بازیکن‌ها قرار دارند. ایبرا سوئدی همچون مهاجم پرتغالی به خاطر ستایش از خودش در مصاحبه‌ها، متکبر شناخته می‌شوند. سمیر نصری و پاتریس اورا نیز در این گروه قرار دادند.

در این نظرسنجی، منفورترین بازیکن نیز دیگو کاستا برزیلی است. مهاجم چلسی به سمت بازیکن حریف حمله می‌کند، به آنها آسیب می رساند و تعرض خود را نشان می‌دهد تا به نفرت‌انگیزترین بازیکن تبدیل شود. حرکت‌های زشت او برابر کوندوگبیا، سیسوکو و ولینگتون، معروفتر از سایرین هستند.

در فهرست بازیکنان فریبکار نیز نام سرخیو بوسکتس دیده می‌شود. او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سال 2010، نمایشی را در زمین فو‌تبا‌ل به اجرا گذاشت.

هافبک آبی‌اناری‌ها پس از ضربه تیاگو موتا تمارض کرد و خود را به زمین انداخت اما چند ثانیه بعد مشخص شد که به هیچ وجه آسیب ندیده است. موتا اما از زمین اخراج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها