دیدارهای پایانی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فردا برگزار می شود که در مهم ترین مسابقه پرسپولیس به مصاف گسترش فولاد تبریز می رود.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۹
نقشه های پرسپولیس برای رسیدن به بالای جدول

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود. نگاهی به این مسابقه می اندازیم:

سیاه جامگان – ذوب آهن

سیاه جامگان بدون تعارف یکی از ضعیف ترین تیم های حاضر در لیگ پانزدهم است. این تیم در 10 بازی گذشته خود حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده است. این تیم کار بسیار سختی در مقابل شاگردان پرانگیزه یحیی گل محمدی دارند. ذوبی ها در هفته قبل دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده را برده بودند.

سیاه جامگان در حال حاضر با 8 امتیاز در رده پانزدهم رقابت های لیگ ایستاده و ذوب آهن با 23 امتیاز در ره سوم قرار دارد و امیدوار است با پیروزی در این دیدار حداقل جایگاهش در لیگ برتر تثبیت شود.

استقلال خوزستان – پدیده مشهد

استقلال خوزستان حداقل از لحاظ خط دفاعی وضعیت خوبی دارند چرا که در چهار هفته اخیر گلی دریافت نکرده اند. با این حال با توجه به تعطیلات لیگ به نظر می رسد برخی از تیم ها تغییر کرده باشند به این ترتیب که ممکن است تیمی مثل استقلال خوزستان که تا اینجا خوب نتیجه گرفته شکست بخورد و یا تیمی مثل پدیده که ناآماده بود اکنون شرایط متفاوتی پیدا کرده باشد.

پرسپولیس – گسترش فولاد تبریز

اما می رسیم به مهم ترین دیدار فردا، تقابل پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز. پرسپولیسی ها امیدوارند به افزایش آمادگی خود ادامه بدهند و مقابل گسترش فولاد تبریز یک نتیجه بسیار خوب بگیرند. پرسپولیس به وضوح منسجم تر از ابتدای فصل شده است.

مشکل بزرگ برانکو در این دیدار غیبت دو بازیکنش به دلیل محرومیت است. دو بازیکنی که بار بزرگی از کار تهاجمی را به دوش می کشند. مهدی طارمی و علی علیپور دو بازیکنی هستند که در این دیدار محروم هستند و برانکو احتمالا روی بنگستون در این دیدار حساب ویژه ای می کند.

پرسپولیس در حال حاضر هفت هفته است که شکست نخورده است و برانکو امیدوار است با پیروزی تیمش در این دیدار 22 امتیازی شود به جمع بالانشینان لیگ اضافه شود. در حال حاضر پرسپولیس با 19 امتیاز در رده هشتم قرار دارد و در آن سو گسترش فولاد با 20 امتیاز ر رده ششم ایستاده است.

- سیاه جامگان – ذوب آهن ساعت 14:30

- استقلال خوزستان – پدیده مشهد ساعت 15:00

- پرسپولیس – گسترش فولاد ساعت 16:20

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها