دونالد ترامپ این روزها در پی اظهارات اسلام هراسانه و نژادپرستانه اش اخیرش در تیتر یک رسانه های جهان جای گرفته است البته به عنوان شخصیتی خطرناک که باید از او ترسید. به همین مناسبت هفته نامه تایم تصمیم گرفت فیلمی از او را که مربوط به ماه اوت سال جاری میلادی بوده و تاکنون پخش نشده بود، منتشر کند.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۸
فیلم حمله نماد آمریکا به دونالد ترامپ + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هافینگتون پست، دونالد ترامپ یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه انتخابات رسات جمهوری ایالات متحده امریکا 2016 در ماه اوت سال جاری میلادی قصد داشت عکس هایی را برای نسخه چاپ انگلستان هفته نامه تایم در دفتر کارش تهیه کند.

مارتین شولر عکاس آمریکایی تصمیم گرفت از دونالد ترامپ در حالی که یک عقاب سر سفید ماهیخوار دست آموز ( نماد و افتخار فرهنگ آمریکایی که نقش آن حتی روی مهر رسمی ریاست جمهوری کشور وجود دارد) را در دست می گیرد و سپس در کنارش روی میزش می نشیند ، عکس بگیرد.

اما اوضاع آن طور که می خواستند پیش نرفت و عقاب به ترامپ حمله کرد. دونالد ترامپ که به شدت وحشت کرده بود از خیر عکس گرفتن گذشت و تاکید کرد که دیگر این کار تکرار نشود.

یکی دو روز پیش این هفته نامه تصمیم گرفت فیلم ویدئویی این جلسه عکس برداری را منتشر کند. فیلمی که موجب خنده میلیون ها کاربر در سراسر جهان شد و هم اکنون کاربران آن را در شبکه های اجتماعی به طور گسترده ای به اشتراک می گذارند تا کاربران بیشتری را از خنده روده بر کنند.

فیلم را ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها