نام افزونه: FullContact for Gmail. مرورگر: کروم. امروزه کاربران در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیاری عضو هستند و اطلاعات مختلفی را نیز در هر شبکه از خود ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۶

قرار دادن این اطلاعات در کنار یکدیگر می‌تواند مشخصات بسیار کاملی از فرد مورد نظر را در اختیار شما قرار دهد و یکی از کارهایی که افزونه FullContact انجام می‌دهد نیز همین کار است. این افزونه پس از نصب در مرورگر کروم، قابلیتی را به سرویس جیمیل شما اضافه می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات و مشخصات هر کاربری را که برای شما ایمیلی ارسال می‌کند بدون نیاز به جست‌وجو در اینترنت یا خروج از سرویس جیمیل، در کنار محیط کاربری جیمیل مشاهده کنید. اساس کار این افزونه جست‌وجوی اطلاعات در سرویس‌های مختلف اینترنتی باتوجه به نشانی ایمیل فرد موردنظر است و در نهایت اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، تصویر پروفایل، آخرین پست‌های منتشر شده در فیسبوک، توییتر و‌... همراه اطلاعاتی مانند علایق شخصی، نشانی محل کار یا منزل، اطلاعات تماس و‌... در اختیار شما قرار می‌گیرد.

استفاده از این افزونه را به تمام کاربران سرویس جیمیل توصیه می‌کنیم، زیرا گاهی با اطلاع یافتن از آخرین مطالب منتشر شده یک کاربر در فیسبوک یا دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از خصوصیات اخلاقی یا حتی وضعیت روحی فرد موردنظر در آن زمان مطلع شده و پاسخ‌های ایمیلی خود را متناسب با شرایط مخاطب ارسال کنید.

https://www.fullcontact.com/gmail

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها