با اتکا به این شش نکته کلیدی خیلی راحت‌تر می‌توانید در این بازی بزرگ پیشروی کنید:
کد خبر: ۸۶۱۳۶۹

1- statها را دست کم نگیرید: برای پیشرفت منظم در بازی، باید گوشه‌چشمی به هرکدام از statها داشته باشید، اما در تمام بازی‌های نقش‌آفرینی، سرمایه‌گذاری روی یکی از ویژگی‌ها، بهترین کار ممکن است.

توصیه می‌کنیم این موارد را داشته باشید: Locksmith که چهار Perception می‌خواهد، Hacker که چهار Intelligence می‌خواهد و Scrounger که دو Luck می‌خواهد. اگر دوست دارید زور بازوی قوی داشته و وابسته به سلاح نباشید، Strength را زیاد کنید. اگر مخفی‌کاری را ترجیح داده یا دوست دارید مثل یک شوتر بازی کنید، Agility گزینه شماست و اگر VATS را می‌پسندید، Perception را زیاد کنید.

2- بسازبفروشی نکنید: سعی کنید ابتدای بازی به کمترین املاک ممکن بسنده کرده و همان‌ها را مستحکم کنید. اگر املاک نیمه‌کاره زیاد داشته باشید، در طول بازی مجبور خواهید شد برای راندن دشمنان به آنها سر بزنید. بحث هزینه، غذا، مدیریت و... بماند.

3- پایگاه اختصاصی بسازید: در طول بازی هر ملکی را که تحت تصرف خود در بیارید به پایگاه شما تبدیل خواهد شد، پس منظور ما چیست؟ منظور ما ساخت یک پایگاه خاص با نشانی مشخص (مانند ساختمان کنار موشک سرخ که سگ را پیدا می‌کنید) است که یافتنش ساده باشد. این پایگاه به‌خصوص به درد این کار می‌خورد، چون میزهای کار مختلف برای انجام انواع فعالیت‌ها را در خود جا داده است. هرگاه کوله‌تان پر از بار اضافی شد، می‌توانید سریع به پایگاه خود مراجعه کرده و آن را تخلیه کنید.

4- برای اتمام داستان عجله نکنید: از آنجا که فرقه‌های بازی با داستان گره خورده‌اند، گذر از بعضی وقایع داستانی دسترسی شما را به آنها و ماموریت‌هایشان از بین می‌برد. توصیه می‌کنیم داستان را تا رسیدن به Diamond City با سرعت پیش برده و از آنجا با صبر و حوصله ادامه بدهید.

5- به سلاح‌ها تنوع بدهید: در دنیای فال‌اوت روبه‌رو شدن با دشمنان جان سخت‌ عادی است. چند تا از آنها کافی هستند تا فشنگ‌هایتان ته بکشد. توصیه می‌شود همیشه چند نوع سلاح همراه داشته باشید که هرکدام از فشنگ متفاوتی استفاده کنند تا دستتان بازتر باشد.

6 ستاره‌دارها را تلف کنید: یکی از نشان‌های سختی دشمنان در اسم آنهاست. هر چه توصیف آنان تند و تیزتر، شکستشان سخت‌تر. نشانه دیگر، آیکونی است که کنار نامشان ظاهر می‌شود. جمجمه یعنی دشمنی ‌جان سخت که توصیه می‌شود تا زمان آمادگی از آن فاصله بگیرید. ستاره‌دارها نیز سخت می‌میرند، اما کشتنشان ارزش دارد. اینها دشمنان افسانه‌ای هستند که با از بین رفتن، آیتم‌های افسانه‌ای به جا می‌گذارند. هیچ‌وقت از اینها نگذرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها