همان‌طور که می‌دانید اندروید و آی‌او‌اس بیشترین سهم بازار دستگاه‌های هوشمند را به خود اختصاص می‌دهد. بیشتر کاربران از یکی از این‌دو سیستم‌عامل استفاده می‌کنند و مایکروسافت نیز با عرضه ویندوز 10 قصد دارد سهمی از این بازار کسب کند.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۷
تجربه سیستم‌عامل فایرفاکس در اندروید

در این میان توسعه‌دهندگان موزیلا می‌خواهند سهمی برای خودشان دست و پا کنند و سیستم‌عامل فایرفاکس ابزاری برای دستیابی به این هدف است.

این سیستم‌عامل ابتدا با فلش کردن دستگاه هوشمند قابل تست و استفاده بود، اما باتوجه به این‌که هیچ کاربری دلش نمی‌خواهد از سیستم‌عامل با ثبات فعلی دستگاه خود دل بکند.

نسخه جدیدی از سیستم‌عامل فایرفاکس (Firefox OS 2.5) به‌صورت یک اپلیکیشن اندرویدی طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به فلش کردن سیستم‌عامل اندروید فعلی دستگاه خود، سیستم‌عامل فایرفاکس را تجربه کنید. دوست دارید همین حالا این کار را انجام دهید؟

به لینک زیر مراجعه کرده و اپلیکیشن مورد نظر را برای سیستم‌عامل اندروید دانلود کنید:

http://j.mp/click_firefox_os

نکته: این اپلیکیشن در دستگاه‌های مبتنی بر معماری ARM قابل استفاده است.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن در دستگاه اندرویدی خود روی دکمه Home فشار دهید تا پرسشی مبنی بر انتخاب لانچر دستگاه نمایان شود.

در این مرحله باید گزینه Firefox OS را فشار داده و یکی از گزینه‌های Always یا Just Once را برای اجرای همیشگی لانچر فایرفاکس یا اجرای موقت آن انتخاب کنید.

حالا محیط کاربری سیستم‌عامل فایرفاکس همراه برخی ابزارهای پیش‌فرضی که در آن وجود دارد در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید از آن استفاده کنید.

(باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری دستگاه شما ممکن است افزایش یا کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها در مقایسه با سیستم‌عامل اندروید را شاهد باشید)

شما می‌توانید اپلیکیشن‌های بیشتر برای این سیستم‌عامل را از مارکت موزیلا دانلود کنید و درصورت نیاز به بازگشت به حالت اولیه و استفاده از سیستم‌عامل اندروید نیز می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

از فهرست اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل فایرفاکس روی آیکون تنظیمات - که مربوط به تنظیمات اندروید است - فشار دهید.

در تنظیمات مربوط به لانچر صفحه‌اصلی، گزینه فایرفاکس را غیرفعال کرده و لانچر پیش‌فرض دستگاه را انتخاب کنید.

امیرعصاری - ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها