شهردار منطقه 12پایتخت از ساماندهی دستفروشان بازار تهران خبر داد و گفت: ایجاد شب بازار و روزبازارها در سطح پایتخت از برنامه‌های ساماندهی دستفروشان بازار پایتخت است.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۶

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ساماندهی بساطی‌های منطقه بازار گفت: یکی از برنامه‌های طرح انضباط شهری در محدوده بازار و به خصوص خیابان 15خرداد، ساماندهی دستفروشان است.وی با بیان این که اجرای این طرح که امروز آغاز می‌شود، به درخواست کسبه و مردم بوده است، افزود: بساطی‌ها بیشترین مزاحمت را برای کسبه ایجاد می‌کنند که اخیرا نیز کسبه بازار اعتراض عمومی در مورد فعالیت این بساط‌گستران داشته‌اند.

شهردار منطقه 12 با بیان این که در مورد ساماندهی بساطی‌های بازار جمع‌آوری صرف نداریم، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقررشده است که در سطح پایتخت فضای خاصی برای این افراد در نظر گرفته شود که یکی از این مکان‌ها در نزدیکی بازار قرار دارد.

ملکی با بیان این‌که طرح ساماندهی را پلیسی نمی‌بینیم، افزود: رویکرد ما در اجرای این طرح جمع‌آوری نیست؛ بلکه با ثبت‌نام دستفروشان و شناسایی آنها امیدواریم فضایی برای کسب روزی حلال و رفع اعتراضات مردمی و کسبه ایجاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها