در جستجوی خودرو / آقای فروغی از اصفهان گفته از بهمن‌ سال گذشته برای گرفتن خودرو از شرکت سایپا ثبت‌نام و مبلغ آن را نیز کامل پرداخت کرده است، ولی تاکنون موفق نشده خودرو‌اش را تحویل بگیرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۴

اطلاع‌رسانی درباره عوارض نوشابه‌ها / شهروند دیگری نیز پیشنهاد کرده بهتر است رسانه‌ها نسبت به مصرف نوشابه‌های گازدار حساس‌تر بوده و باعث شوند مردم کمتر از این نوشابه‌ها مصرف کنند تا کمتر بیمار شوند.

دردسرهای پیامک‌های اجباری/خانم عابدی از پیامک‌های تبلیغاتی که شرکت ایرانسل برای مشترکان می‌فرستد گله کرده و گفته بهای این پیامک‌ها چرا باید از حساب شهروندان پرداخت شود.

گرانی برق و گاز در شهریار / آقای رحیمی از شهریار با روزنامه تماس گرفته و گفته قیمت برق و گاز در شهرک جعفریه شهریار دوباره گران شده، چرا هیچ کس پاسخگو نیست؟

بیمه رانندگان کجا رفت /آقای فاضل نیز گفته با قطع یارانه‌ها و عدم بیمه رانندگان تازه‌وارد تمام امید این گروه از جامعه از بین رفته است او از مسئولان خواسته به این موضوع رسیدگی کنند.

یارانه نیازمندان را بیشتر کنید/ شهروند دیگری از قائمشهر به مسئولان پیشنهاد کرده با افزایش یارانه افراد کم‌درآمد و دهک پایین جامعه کمک بیشتری به قشر ضعیف جامعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها