پرونده زوج جوان که پس از قتل پیرمردی، جسد او را به آتش کشیده بودند، با تائید حکم مجازاتشان به شعبه اجرای احکام دادسرا رفت. مرد جوان به قصاص محکوم شده و هر روز به مرگ نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۰

میترا 28 ساله و شوهر 39 ساله‌اش هومن متهم هستند میثم 60 ساله را طبق نقشه از پیش طراحی شده به خانه‌شان در خیابان پیروزی کشانده و او را کشته‌اند. سپس جنازه مثله شده او را داخل خودرویش در جاده ورامین به آتش کشیدند.

میترا پس از دستگیری در تحقیقات گفت: شب حادثه مقتول به خانه ما آمد که شوهرم ناگهان با او دعوایش شد. او یک لیوان وایتکس را که روی تاقچه بود برداشت و روی صورت میثم ریخت. من هم از ترس با چاقو به پهلویش زدم. او روی زمین افتاد اما هنوز زنده بود. هومن طنابی را که با خود آورده بود دور گردنش پیچید و فشار داد. بعد رو‌فرشی را هم روی دهان او گذاشت و آن‌قدر فشار داد تا خفه شد. پس از آن شوهرم جسد را به حمام برد و تکه‌تکه کرد و درون چند کیسه زباله ریخت. کیسه‌ها را در ماشین مقتول گذاشت و با هم به جاده ورامین رفتیم. آنجا با بنزین کیسه‌ها را آتش زدیم و برگشتیم.

پرونده این جنایت سپس در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.

میترا در جلسه دادگاه انگشت اتهام را به سوی همسرش نشانه رفت. او گفت: «شوهرم راننده شخصی میثم بود. آنها با هم در معامله مواد مخدر دست داشتند. به همین خاطر شوهرم 12 میلیون تومان از او طلب داشت، اما میثم طلب شوهرم را نمی‌داد. هومن به همین خاطر میثم را به خانه‌مان دعوت کرد و مقابل چشمان من با چکش به سرش زد و طناب را دور گردن او پیچید. سپس هومن خودش به تنهایی جنازه را به حمام برد و آن را با ساطور مثله کرد. او به کمک پدر و برادرم جنازه مثله شده را داخل خودروی میثم جاسازی کرد و آن را به جاده ورامین برد. چون چند سال پیش برادر میثم، عمه مرا کشته و پدرم اعلام رضایت کرده بود، شوهرم از من خواست قتل را گردن بگیرم. او می‌گفت در این صورت خانواده میثم هم به من رضایت می‌دهند و قصاص نمی‌شوم. به همین خاطر در اداره آگاهی به قتل اعتراف کردم. اما حالا واقعیت را می‌گویم که من بی‌گناهم.»

نوبت دفاع به هومن که رسید، او نیز خودش را بی‌گناه خواند و گفت: «میترا می‌گفت در غیاب من، میثم او را آزار داده است. او می‌گفت که یا باید میثم را بکشد یا خودکشی می‌کند. میترا به بهانه این‌که بیمار شده، میثم را به خانه‌مان کشاند و با چکش به سرش زد. من در آن لحظه ترسیده بودم که میترا بیش از 30 ضربه چاقو به او زد. سپس با پدر و برادرش تماس گرفت و آنها جنازه را مثله کردند و با خود بردند.»

در پایان دادگاه، قضات هومن را به اعدام و میترا را به زندان محکوم کردند. حکم مجازات این زوج هفته گذشته در دیوان عالی کشور تائید شد و شمارش معکوس برای اعدام هومن آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها