پاتک به دزدان خفتگیر در قهوه‌خانه

سه عضو باند سارقان زورگیر که با شناسایی طعمه‌های خود در مقابل بانک و صرافی‌ها، نقشه سرقت از آنها را اجرا می‌کردند در قهوه‌خانه دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۷۵۲۰

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 14 اردیبهشت امسال همزمان با شکایت پیرمردی از دزدان، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مرد 80 ساله به ماموران گفت: ساعت یک ظهر وارد صرافی شدم و پس از گرفتن دلار و ارز با همسرم تاکسی گرفتیم و به خیابان ظفر روبه‌روی موزه بهشتی رفتیم. زمانی که از ماشین پیاده شدم موتورسواری به من نزدیک شد و راکب آن با گرفتن گردنم، با تهدید کیف حاوی دلار را سرقت کرد.

پس از این شکایت کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی وارد عمل شده و با بررسی دوربین صرافی و محل سرقت، تصاویر مبهمی از سارقان به دست آوردند. در مدت کوتاهی پس از این گزارش سرقت‌های مشابه دیگری در خیابان‌های شریعتی، میدان توحید، صادقیه، خیابان دماوند، تهران‌نو، خیابان کارگر، تهرانپارس، یافت‌آباد و شهرری به پلیس آگاهی گزارش شد. کارآگاهان پس از بررسی آنها موفق شدند زاغ‌زن و یکی از سارقان را که حسین نام داشت و مجرم سابقه‌دار است، شناسایی کنند. با این سرنخ ماموران مخفیگاه و پاتوق‌های حسین را تحت کنترل قرار دادند و توانستند 15 مرداد امسال سارقان را در قهوه‌خانه‌ای در تهرانپارس غافلگیر و سه عضو باند را دستگیر کنند اما محسن 28 ساله که راکب موتور بود، متواری شد.

اعضای این باند تاکنون به 15 فقره سرقت اعتراف کردند اما هفت شاکی از آنها شکایت کرده‌اند.

تحقیقات از متهمان برای شناسایی جرائم احتمالی آنها و شاکیان در پایگاه سوم پلیس آگاهی ادامه دارد و افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می توانند برای طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها