انهدام شبکه قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 13 نفره قاچاقچیان مسلح و کشف یک تن و 100 کیلو گرم تریاک در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۴۴۸

سردار حسین رحیمی در این باره به جام‌جم گفت: ماموران اداره پلیس مبارزه با موادمخدر استان به منظور مقابله با قاچاقچیان موادمخدر، پس از پایش اطلاعاتی و رصد باندهای قاچاق موادمخدر، یک باند بزرگ را که در کار جابه‌جایی موادمخدر فعالیت گسترده داشتند، شناسایی کردند. در ادامه تحقیقات شامگاه یکشنبه ماموران دو دستگاه خودروی پژو 405 متعلق به اعضای این باند را در محورهای فرعی منطقه کورین شناسایی و آنها را تعقیب کردند.

درجریان این تعقیب و گریز ماموران با دستور ایست از متهمان خواستند خودرو را متوقف کرده و تسلیم شوند.

وی اضافه کرد: رانندگان این خودرو با تغییر مسیر قصد فرار داشتند که پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، قاچاقچیان با به‌جا گذاشتن خودروهای حامل موادمخدر، متواری شدند. ماموران در بازرسی از این خودروها یک تن و 100 کیلوگرم تریاک کشف کردند. در ادامه تحقیقات پلیسی اعضای متواری این باند در زاهدان شناسایی و بامداد دیروز چهار نفر از متهمان همراه دو دستگاه خودروی دیگر و یک قبضه سلاح جنگی دستگیر شدند. در ادامه این عملیات، 9 نفر دیگر از اعضای این باند شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ، سایر اعضای این باند همراه 11 قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات و چهار دستگاه خودروی سبک، دستگیر شدند.

وی در خصوص انهدام شبکه بزرگ قتل‌های سریالی گفت: در سال جاری چند شبکه مجرمانه در سطح استان منهدم شد و به مجرمان اجازه نمی‌دهیم با اقدامات خود امنیت شهروندان را سلب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها