
به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، بسیاری به محسن بنگر بابت خالکوبی اخیرش خرده می گیرند و می گویند که این خالکوبی راه خوبی برای زنده نگهداشتن یاد هادی نوروزی نیست.
مدافع قرمزها در واکنش به این اتفاق می گوید: «فقط به خاطر هادی این کار را کردم. برای آنکه یاد رفیقی مثل او همیشه و تا اخر عمر با من باشد. عاشق هادی هستم و هیچوقت فراموشش نکرده ام. شماره 24 همیشه همراه من هست.»
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند