وداع باشکوه با سردار همدانی

تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج‌حسین همدانی ساعت ۹ صبح دیروز از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول‌الله(ص) با حضور مقامات لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۴۹۳۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، محمدباقر قالیباف شهردار و اعضای شورای شهر تهران، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری و فرماندهان ارشد سپاه و همرزمان شهید همدانی و جمع زیادی از مردم در مراسم وداع با پیکر شهید همدانی حضور داشتند.

حاج حسین همدانی از مستشاران ارشد جمهوری اسلامی ایران بود که روز پنجشنبه در جبهه نبرد با تروریست‌های داعشی در سوریه به شهادت رسید. پیکر سردار همدانی پس از تشییع در تهران به همدان منتقل شد تا در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شود.

محسن رضایی طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر سردار همدانی خاطرنشان کرد: امروز امنیت ایران تنها در چارچوب مرزها قابل تامین نیست و با امنیت منطقه گره خورده است و سردار همدانی در سوریه شهید شد تا ناامنی به تهران نرسد؛ پس عده‌ای نگویند که چرا او در سوریه شهید شد. رضایی گفت: همدانی به پیشواز امنیتی رفت که جهان اسلام را آرام نگه دارد و دشمن هم خیال باطل نکند؛ زیرا با شهادت او، ده‌ها همدانی دیگر بلند خواهند شد و پرچم را در دست خواهند گرفت و آنها را در سوریه و عراق دفن خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها