حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز شهید حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
کد خبر: ۸۴۴۵۵۵

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی را به خانواده‌ گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه‌ پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم. این رزمنده‌ قدیمی و صمیمی و پرتلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضداسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ پرافتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی‌سبیل‌الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، صفی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ مجاهدان راه حق.

سیدعلی خامنه‌ای-۱۸ مهر ۱۳۹۴

امروز؛ تشییع پیکر پاک سردار شهید همدانی

همچنین پیکر پاک سردار رشید اسلام همدانی با استقبال رسمی همرزمانش جمعه‌شب وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد. پیکر این سردار والامقام روز یکشنبه (امروز) در تهران و دوشنبه (فردا) در همدان تشییع می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران گفت: مردم و نظام سوریه مدیون شهید همدانی هستند و اگر وی نبود، دمشق به طور حتم سقوط می‌کرد. سرلشکر جعفری با اشاره به خدمات ارزشمند سردار همدانی گفت: با این‌که مأموریت ایشان در سوریه به پایان رسیده بود، اما وی دوباره به جبهه مقاومت بازگشت و نقش مهمی را در این جبهه ایفا کرد.همزمان سردار حسین دهقان، وزیر دفاع با حضور در منزل شهید همدانی، تاکید کرد: همرزمان سردار همدانی با انهدام کامل جریان جنایتکار تروریستی ـ تکفیری داعش، انتقام خون این شهید و شهدای مقاومت را می‌گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها