نرم‌افزار هفته

ویندوز در مک

استفاده از سیستم‌عامل مک او‌اس‌ایکس بسیار لذتبخش است، اما این لذت زمانی بیشتر می‌شود که بدون نیاز به ویندوز بتوانید در صورت نیاز نرم‌افزارهای ویندوزی را نیز در سیستم‌عامل مک اجرا کنید. شاید انجام این کار غیرممکن به نظر برسد، اما نرم‌افزار WinOnX آن را ممکن می‌کند.
کد خبر: ۸۴۰۵۰۷
ویندوز در مک

به‌کمک این نرم‌افزار، براحتی و با کم‌ترین دردسر می‌توانید نرم‌افزارهای ویندوزی را در سیستم‌عامل مک او‌اس‌ایکس اجرا کنید.

کافی است نرم‌افزار WinOnX را روی رایانه خود نصب کنید و به راحتی همچون سیستم‌عامل ویندوز روی فایل‌های مورد نظر خود کلیک کرده و عملیات نصب را اجرا کنید.

سازندگان این نرم‌افزار همواره توصیه می‌کنند در صورتی‌که نرم‌افزاری دارای نسخه قابل اجرا در مک است، همان نسخه را استفاده کنید و فقط در شرایطی که مجبور به استفاده از این نرم‌افزار هستید به آن مراجعه کنید، زیرا اجرای نرم‌افزار یک سیستم‌عامل در سیستم‌عامل دیگر ممکن است با مشکلات، خطاهای احتمالی و حتی هنگ‌هایی همراه باشد.

نسخه‌ای از این نرم‌افزار را در فروشگاه محصولات اپل جست‌و‌جو و دریافت کنید. همچنین می‌توانید با جست‌و‌جو در سایت‌های فارسی‌زبان نیز نسخه کامل این نرم‌افزار را پیدا کنید.

توجه: در صورت نیاز پیش از نصب برنامه‌های مورد نظر خود نام آنها را در لینک
www.winonx.com/compatibility وارد کرده و میزان سازگاری نرم‌افزار در اجرا با این برنامه را بررسی کنید.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها