نرم‌افزارهای موبایل

طراح دکور شوید

اگر از اثاثیه و چیدمان فعلی خانه خود خسته شده‌اید، حتما اپلیکیشن Neybers را نصب کنید که در میان برترین‌های اپ‌استور قرار گرفته و واقعا ابزاری کاربردی است.
کد خبر: ۸۳۷۹۷۹
طراح دکور شوید

چه طراح دکور باشید یا گرافیست، می‌توانید از این اپ بهترین استفاده را بکنید. با ورود به اپ یا باید اکانت بسازید یا با حساب کاربری ایمیل و فیسبوک خود وارد شوید.

نیبرز یک شبکه اجتماعی دارد که پس از لاگین کردن صفحه‌ای شبیه صفحه خانه (فید) فیسبوک ظاهر می‌شود که می‌توانید در آن جدیدترین طرح‌های کاربران دیگری را که دنبال می‌کنید مشاهده کرده و هر کدام را که می‌پسندید لایک کنید.

اما مهم‌ترین ویژگی این اپ بخش Create است که آیکونش در پایین صفحه قرار گرفته است. در این قسمت باید انتخاب کنید می‌خواهید جلد یک مجله را طراحی کنید یا یک اتاق.

با انتخاب مجله امکان طراحی جلد یک مجله وجود دارد و با انتخاب اتاق باید نوع آن را از میان اتاق خواب، آشپزخانه یا دفتر کار مشخص کنید.

پس از این کار فضای اتاق مورد نظرتان به شکل یک عکس نمایش داده شده و می‌توانید اثاث داخل آن را جابه‌جا کنید و آن را با سلیقه خودتان بچینید و در نهایت خروجی کارتان را مبنایی برای طراحی یک دکور واقعی قرار دهید.

شادی حاجی علی‌نقی - کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها