فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: زنی که با همدستی دو نفر دیگر راننده خودرویی را اغفال و در جاده‌ای خلوت به‌زور چاقو از او اخاذی کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۳۷۵۷۶
دستگیری خانم چاقوکش با نوچه‌‌هایش

سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی با مراجعه به کلانتری عالی شهر از ضرب و شتم برادرش به‌وسیله افرادی ناشناس خبر داد که براثر شدت جراحات برادرش به بیمارستان اعزام و قادر به تکلم نیست.

وی اضافه کرد: با حضور پلیس در بیمارستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فرد مضروب حوالی ظهر دریکی از میدان‌های عالی شهر خانم ناشناسی را به مقصد یکی از شهرهای هم‌جوار سوار خودرو خود می‌کند.

عرب‌زاده بیان کرد: پس از طی مسافتی خانم ناشناس با چاقو راننده را تهدید و مرد همراهش نیز با شی‌ء نوک‌تیزی به پهلوی راننده فروکرده و از وی می‌خواهند مسیرش را به سمت جاده خاکی تغییر دهد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: زن و مرد ناشناس با چوب راننده را به‌شدت مجروح و مبلغ 30 میلیون ریال به‌زور از وی اخاذی و به‌محض تاریکی هوا راننده در جاده‌ای خلوت رها می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اظهار داشت: به‌محض اطلاع پلیس از این حادثه افسران آگاهی و اطلاعات کلانتری تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و کمتر از 10ساعت پس وقوع حادثه هویت مهاجمین شناسایی شد.

وی گفت: ابتدا در یک عملیات غافلگیرانه خانم ناشناس در یک مجتمع مسکونی در عالی شهر دستگیر و در تحقیقات اولیه از همدستی یک زن و مرد دیگر با خود خبر داد.

عرب‌زاده بابیان اینکه لحظاتی قبل هردو همدست این زن نیز دستگیر شدند و تحقیقات از آنان ادامه دارد تصریح کرد: شهروندان از سوار کردن افراد مشکوک خصوصاً در جاده‌های خلوت و ساعات کم تردد خودداری کنند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها