جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد دیروز چند پایگاه امنیتی فلسطینی را در شهر غزه بمباران کردند.
کد خبر: ۸۳۷۲۹۷

به گزارش شبکه المنار، در جریان این حملات چند پایگاه امنیتی فلسطینی از جمله پایگاه اداره مدنی در شرق جبالیا بمباران شد که بر اثر آن یک نفر جراحت جزئی برداشت. هواپیماهای ارتش صهیونیستی همچنین پایگاه ابو جراد در محله زیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را هدف قرار دادند و چند موشک نیز به سمت «حوضچه‌های آبی» در منطقه مصریین واقع در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه شلیک کردند که خسارتی دربر نداشت.

شبکه الجزیره در این رابطه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و هواپیماهای جاسوسی این رژیم تا چند ساعت بر فراز آسمان غزه بودند و به چند منطقه مرزی بمب‌های منور شلیک کردند. علاوه بر حملات هوایی، کشتی‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در شهرک بیت‌لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. بنابر ادعای منابع صهیونیست، این حملات پس از آن صورت گرفت که یک فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک سدروت شلیک شد که بر اثر آن چند نفر دچار شوک روانی شده، یک راننده اتوبوس زخمی شد و خسارت‌هایی به اتوبوس وی وارد آمد.

حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه در حالی است که تجاوز آنها به مسجدالاقصی و خشونت علیه ساکنان فلسطینی ادامه دارد. بر همین اساس، هلال احمر فلسطین روز گذشته اعلام کرد در اثر حملات روز جمعه نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی 177 نفر زخمی شدند. این اتفاق پس از آن رخ داد که مناطق مختلف فلسطین روز جمعه صحنه اعتراضات گسترده مردم بود. گفته می‌شود بیشتر این مجروحان یا بر اثر شلیک گلوله یا تنفس گاز اشک‌آور آسیب دیده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها