نگاهی به‌کارنامه‌کارگردانی‌که نامش با آثار تاریخی‌گره خورده است

میرباقری در 3 پرده

میرباقری: از تلویزیون نرفته‌ام

«دندون طلا» نام سریالی است که چند قسمت آن در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است. این سریال را داوود میر‌باقری کارگردانی کرده و بازیگران شناخته‌شده‌ای هم در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند.
کد خبر: ۸۳۶۶۵۶

میر‌باقری که با آثاری چون امام علی(ع) و مختارنامه در تلویزیون شناخته می‌شود و ازجمله کارگردان‌های مطرح آثار تلویزیونی است در سریال تازه‌اش چنان که خود نیز گفته است نتوانسته موفقیت چندانی داشته باشد. او در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: مردم نسبت به دندون طلا واکنش‌های خوبی داشتند، اما هنوز آن انتظاری که موقع ساختن تو ذهنم بود برآورده نشده، امیدوارم در بخش‌های باقی مانده کار به نقطه‌ای برسیم که حداکثر ظرفیتی که در دندون طلا موجود است مورد استفاده قرار بگیرد. اجرای صحنه‌ این کار را حدود 16 سال پیش انجام دادم و در آن شرایط، ارتباط فوق‌العاده‌ خوبی با مخاطب ایجاد شد، سعی کردم چیزی که امروز ثبت می‌شود قوی‌تر از آن چیزی باشد که اجرا شده و امیدوارم این اتفاق رخ دهد، البته مهم این است که تا به حال درصد رضایتمندی بالا بوده و کمتر کسی از دیدن آن ناراضی بوده یا این‌که انتقادهای بسیار جدی داشته باشد که به ساختار و چارچوب دراماتیک کار مربوط شود. با همه تفاسیر، این نکته را باید در نظر گرفت که امکان تبلیغات ما پایین بوده، مردم خیلی مطلع نیستند، بیشتر تبلیغات دهان به دهان و از طریق خود مردم صورت گرفته است که امیدوارم به نقطه مطلوب و مدنظر ما برسد و مردم ببینند، چون حیف است، مضامین بسیار خوب و با‌ارزشی در آن نهفته است.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی به تلویزیون بر‌می‌گردید نیز گفته است: من از تلویزیون نرفتم که تصمیم بگیرم برگردم، من «سلمان فارسی» را در تلویزیون دارم و در حدود 4 سال است که برای ساخت آن منتظرم، دقیقا بعد از پروژه «مختار» به‌طور مداوم بحث و صحبت داشتیم و با مدیران مختلف و در مقاطع گوناگون جلساتی برگزار کردیم، به هر حال شرایط تولید سلمان فارسی سخت است و به دلیل حجم و گسترش کار و لوکیشن‌‌های بسیار زیاد و بازیگران فراوانی که دارد کار گسترده‌ای است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها