جوان 15 ساله‌ای به دختر 14 ساله‌ای تجاوز کرد و دختر پس از 9 ماه دارای نوزاد چهل روزه شده است.
کد خبر: ۸۳۵۸۴۰

مردی به نام محمدحسین ضمن شکایتی که به پاسگاه ژاندارمری مرکز سبزوار تسلیم کرد و مدعی شد که دخترم بی‌بی‌جان با علی پسر همسایه‌مان در محلی به نام شاره در کارخانه قالیبافی کار می‌کنند. در بهار گذشته علی در کارخانه به بی‌بی‌جان تجاوز کرد.

علی بعد از تجاو به او قول ازدواج داد و گفت درباره این موضوع با کسی صحبت نکن. اگر به کسی چیزی بگویی تو را با چاقو می‌کشم. بعد از 5 ماه مادر بی‌بی‌جان از موضوع خبردار شد. من نزد خانواده علی رفتم و به آنها گفتم که علی به دخترم تجاوز کرده است ولی آنها زیر بار نرفتند. با شکایت ما ماموران علی را دستگیر کردند و تا تولد نوزاد او را به زندان اطفال فرستادند. ده روز به عید نوزاد متولد شد و نامش را رضا گذاشتیم. ماموران انتظامی نیز بی‌بی‌جان و علی و نوزاد را به پزشکی قانونی انتقال دادند. پدر علی نیز اظهار کرد: خانواده بی‌بی‌جان دروغ می‌گویند، بی‌بی‌جان اول عقد پسرخاله‌اش بود و بعد از مدتی طلاق گرفت. اکنون گناه را به گردن علی انداخته‌اند. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

تریلر با 200 گوسفند واژگون شد

ساعت یک بعد از ظهر دیروز تریلر شماره 340 متعلق به وزارت کشاورزی هنگامی که با 200 رای گوسفند به طرف کشتارگاه تهران در حرکت بود در نزدیکی در ورودی کشتارگاه به علت بریدن ترمز و سرعت زیاد واژگون شد. با واژگون شدن تریلر بیش از 30 راس گوسفند از بین رفتند و بقیه گوسفندها نیز از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدند.

تعدادی از گوسفندان زیر بدنه تریلر مانند که چند نفر از کارگران کشتارگاه به محل حادثه رفتند و در همانجا گوسفندان را سر بریدند و به قصابخانه بردند.

در این حادثه راننده تریلر که کرم نام دارد از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شدید شد که توسط افراد اورژانس تهران به بیمارستان شماره یک راه‌آهن انتقال داده شد.

(اطلاعات : 30 فروردین 1357)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها