دو مرد که متهم هستند پس از ربودن دوست خود، او را در کمپ ترک اعتیاد زندانی کرده‌اند، پس از دستگیری مدعی شدند قصد ترک اعتیاد شاکی را داشته‌اند.
کد خبر: ۸۳۳۱۰۰

به گزارش جام‌جم، هفته قبل مردی با مراجعه به دادسرای جنایی از ربوده شدنش توسط دو دوستش به‌ دلیل اختلاف حساب شکایت کرد.

مرد 36 ساله به بازپرس پرونده گفت: چند ماهی است با دو نفر حوالی عبدل‌آباد خرید و فروش خودرو می‌کنم. سه خودرو با آنها خرید و فروش کردم، اما آخرین‌بار در تیرماه با آنها بر سر قیمت یک خودروی پژو 206 به اختلاف خوردیم. من زن و بچه دارم، اما آنها به زور مرا به یک کمپ ترک اعتیاد حوالی پلیس راه قرچک بردند و حدود 34 روز آنجا زندانی و خودشان هم مرا ترخیص کردند و مدعی شدند هیچ حسابی با هم نداریم، در حالی که چند میلیون تومان از آن دو نفر طلب دارم. دو مرد جوان می‌خواهند پول‌هایم را تصاحب کنند. آنها مرا ربوده‌اند و از آن دو به اتهام آدم‌ربایی شاکی هستم.

با شکایت علی، تحقیقات برای دستگیری دو مرد آدم‌ربا آغاز شد و ماموران سه روز قبل دو متهم جوان را حوالی عبدل‌آباد دستگیر کردند.

روز گذشته با انتقال محسن و کیوان به دادسرای امور جنایی، تحقیقات از آنها آغاز شد. محسن در مورد علت ربودن مرد معتاد گفت: علی یک سال بود به نمایشگاه خودرو رفت و آمد داشت و تاکنون نیز سه بار معامله خودرو کرده است.

آخرین بار در تیرماه یک پژو 206 را 16 میلیون تومان فروخت و ادعا کرد چون با همسرش اختلاف دارد، می‌ترسد پول را به حسابش واریز کند و امانت پیش ما گذاشت. او هر بار مقداری از پول را می‌گرفت و با آن بدهی‌هایش را می‌پرداخت یا مواد می‌خرید. اواسط تیرماه پیش ما آمد و ادعا کرد از خوابیدن در خودرو خسته شده و می‌خواهد اعتیادش را ترک کند. ما هم او را به کمپ ترک اعتیاد در قرچک بردیم و با پرداخت 600 هزار تومان او را بستری و بعد از 34 روز هم ترخیص کردیم. چون بیکار بود دلم برایش سوخت و او را با جای خواب در مغازه استخدام کردم. علی بعد از دو روز گفت نمی‌تواند کار کند و پولش را خواست. او یک میلیون و 500 هزار تومان پول دست من داشت. یک میلیون تومان آن را برای خلافی خودرو و هزینه نقل و انتقال برداشتم و 500 هزار تومان به او دادم.

علی با گرفتن پول ادعا کرد بیشتر از این طلب دارد و برای همین از ما به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرده است.

با اظهارات دو متهم، آنها با دستور سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی بازداشت شدند تا تحقیقات در رابطه با این پرونده انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها