در این اسلایدشو جالب بیننده شاهد تصاویری از سخت‌ترین تمرین های جسمی و روانی خواهد بود که تاکنون در ارتشی برای آموزش نظامی زنان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۳۲۶۲۷
آموزش نظامی رنجرهای زن در ارتش آمریکا+اسلایدشو

دوره آموزشی تکاوری زنان در ارتش آمریکا در برگیرندۀ تمرینات بدنی و روانی بسیار سختی است. به طوری که از 19زن و 381 مردی که مدت 62 روز این تمرینات را انجام دادند تنها 96 تن توانستند فارغ التحصیل شوند و بیش از نیمی از سربازان در همان 4 روز نخست تمرینات از ادامه کار انصراف دادند.

وزارت دفاع ایالات متحده گفته است که به سربازان در این دوره غذای اندک و فرصت کم برای خواب داده شده و در ضمن از آنان خواسته شده بود که برای ۲۰ ساعت در روز در سه محیط مختلف آب، هوا و زمین فعالیت کنند. آنها همچنین باید مسافت بیش از ۳۷۰ کیلومتر را در طول دوره راهپیمایی می‌کردند. عکس های رویترز و آسوشیتدپرس این دوره سخت آموزشی و مراسم فارغ التحصیلی دو کماندوی زن را نشان می‌دهد.

دو ستوان زن ارتش آمریکا توانستند با سپری کردن دوره ویژه آموزش نظامی به عنوان اولین رنجرهای زن این کشور فارغ التحصیل شوند.

"شی هاور" و "کریستین گریست" دو زنی بودند که پس از گذراندن دوره سخت آموزشی به عنوان نخستین زنان تکاور یا رنجر ارتش آمریکا فارغ التحصیل شدند و گواهینامۀ دوره 62 روزۀ رنجر در پایگاه "بنینگ" ایالت "جورجیا" را در کنار 94 سرباز مرد دریافت کردند. اسلایدشو را ببینیم.

منبع عکس: رویترز و فرارو

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودودزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها