سارقان همواره با شیوه‌های جدید اقدام به کارهای مجرمانه می‌کنند و پلیس نباید آنها را دست‌کم بگیرد و باید با جدیت با آنها مقابله کند.
کد خبر: ۸۳۲۰۶۰

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در اولین دوره آموزشی ویژه روسا و فرماندهان پلیس‌های پیشگیری ناجا با اعلام این مطلب گفت: نیروی انتظامی دارای ساختاری متفاوت در سراسر کشور است و به نوعی می‌توان گفت که تمام مردم با آن ارتباط دارند؛ از این‌رو می‌توان گفت هیچ سازمانی به اندازه ناجا ارتباط مستمر با مردم ندارد. ماموران پلیس در ماموریت‌های خود جرم را تشخیص داده و براساس قانون با آن برخورد می‌کنند.

سردار اسکندر مومنی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این‌که پلیس نباید از مجرم و قانون‌شکنان عقب بماند، بر ضرورت ارائه آموزش‌های دائمی و به‌روز به ماموران تاکید کرد و گفت: سارقان همواره با شیوه‌های جدید به کارهای مجرمانه اقدام می‌کنند و پلیس نباید آنها را دست‌کم بگیرد. ما باید همواره از مسیرهایی که منجر به جرم و جنایت می‌شود، باخبر شده و از آنان عقب نمانیم. وی با بیان این‌که مردم عملکرد پلیس را داوری می‌کنند، گفت: اگر مردم در برخورد با پلیس موردی را مشاهده کردند نباید آن را به کل مجموعه تعمیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها