تسویه حساب مرگبار در زاهدان

اعضای خانواده‌ای برای انتقام از طایفه قاتل فرزند خود، سه نفر از آنها را به قتل رساندند.
کد خبر: ۸۱۸۴۷۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 و 50 دقیقه دیروز مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان زاهدان تماس گرفت و از درگیری خونینی در خیابان پرستار این شهر خبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک مرد میانسال و سه مرد جوان که سرنشینان خودروی تویوتا بوده‌اند، هدف گلوله قرار گرفته‌اند و در همان نزدیکی یک خودروی زانتیای بدون سرنشین نیز رها شده است.

دقایقی بعد با اعزام گروه‌های امدادی اورژانس به محل، چهار مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند اما مرد میانسال و دو مرد جوان جان باختند.

در بازرسی خودروها در محل جنایت نیز سه قبضه سلاح کشف شد. این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد پلاک خودروی تویوتا جعلی است.

در تحقیقات محلی، ماموران هویت سه فرد کشته شده و فرد مصدوم را شناسایی کردند. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد دو نفر از مقتولان پدر و پسر بودند. آنها همراه دو نفر از بستگان خود در مسیر بازگشت از سفر به خانه بودند که هدف گلوله قرار گرفتند. در ادامه تجسس‌ها مشخص شد، سال 91 میان دو طایفه در زاهدان اختلافی به وجود می‌آید که در پی آن فردی به قتل می‌رسد و از آن موقع عامل جنایت از محل حادثه گریخته و تحت تعقیب پلیس بوده است اما خانواده و اقوام مقتول بدون این که از قانون برای یافتن عامل جنایت درخواست کمک کنند، تصمیم می‌گیرند خودسرانه اقدام کنند. آنها سپس به گمان این که مرد میانسال در قتل آن جوان نقش داشته، به او ظنین شده و چند بار تصمیم به قتل او می‌گیرند اما در اجرای نقشه‌هایشان ناکام می‌‌مانند تا این که سه سال پس از وقوع حادثه صبح دیروز با سد کردن راه این مرد و همراهانش، آنها را به رگبار بستند. با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران توانستند هویت دو ضارب فراری را شناسایی کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها