سرمربی پرسپولیس که این روزها تیمش را در ترکیه برای حضور در لیگ پانزدهم آماده می‌کند، تاکید دارد که انگیزه بالای بازیکنانش او را به آینده تیم دلگرم و امیدوار کرده است.
کد خبر: ۸۱۷۱۹۰

برانکو ایوانکوویچ، در تشریح آخرین شرایط تیمش در اردوی ترکیه گفت: از شرایط اردو و انگیزه بسیار بالای بازیکنان خوشحال هستم و با وضعی که داریم، ما هم انگیزه مضاعفی پیدا کرده‌ایم. در این اردو اهداف مشخصی را دنبال می‌کنیم که شرایط برای تحقق آنها مهیاست. قبل از هر چیز هدف این اردو آن بود که همه با هم باشیم و حداکثر شرایط مطلوب را برای تمرین و ارتقای روحی، بدنی و فنی تیم ایجاد کنیم. در اینجا آنچه اهمیت دارد، این است که وقت کافی برای تمرین داریم و به همین مقدار هم زمان برای استراحت بازیکنان وجود دارد. همچنین می‌توانیم شرایطی ایده‌آل از نظر پزشکی و تغذیه ایجاد کنیم.

به گزارش مهر، سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این اردو به دنبال آن هستیم تا این چند بازیکن جدید نیز هرچه سریع‌تر با نفرات قدیمی‌ هماهنگ و آشنا شوند، همچنین سه بازی تدارکاتی هم انجام می‌دهیم که نقش مهمی در آماده‌سازی تیم خواهد داشت. البته آنچه بیش از هر چیز مرا خوشحال می‌کند، انگیزه بسیار زیاد و اراده بالای بازیکنان برای کار و تمرین است که موجب رضایت بسیار زیاد من شده است. این شرایط بازیکنان و اردو به ما هم انگیزه مضاعفی داده است و به همین دلیل رضایت کامل دارم.

وی درباره وضع جسمی بازیکنان تاکید کرد: شرایط همه بازیکنان خوب است. نورالهی دوره بازیابی خود را طی می‌کند، همه سالم هستند و فقط لوکا ماریچ دچار آسیب‌دیدگی مختصری شد، اما او هم به قدری میل و انگیزه برای تمرین دارد که مجبور می‌شوم او را به زور از تمرین بیرون کنم تا استراحت کند.

برانکو درباره شائبه‌ وجود مشکل بین گروه مدیریتی و فنی، تاکید کرد: ضمن تکذیب این موضوع می‌گویم همکاری خوبی با هیات‌مدیره، بویژه مدیرعامل داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها