دو مرد که تحت پوشش مسافربر زنان و دختران جوان را ربوده و پس از سرقت اموالشان، تعدادی از آنها را مورد آزار و اذیت قرارداده بودند، در دو پرونده جداگانه در شهرستان شهریار دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۱۶۵۶۶
دستگیری 2 مسافربر شیطان‌ صفت در شهریار

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: در نخستین پرونده مردی به نام مسعود به اتهام ربودن زنان و دختران جوان و آزار و اذیت تعدادی از آنها دستگیر شده است.

رسیدگی به این پرونده از چندی پیش با شکایت زنی از متهم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات از شاکی نشان می‌داد او به عنوان مسافر سوار خودروی پرایدی شده که راننده جوان در میانه راه تغییر مسیر داده و با تهدید وی به مرگ و انتقالش به خارج از شهر، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و با سرقت گوشی، پول و طلاهایش گریخته است.

سرهنگ منصور خدادادی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس اسماعیل برجسته، جستجوی پلیس برای دستگیری این متهم فراری آغاز شد. این در حالی بود که 19 زن و دختر دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی را از سارقی مسافربر مطرح کردند. تحقیقات از شاکیان نشان می‌داد چهار نفر از آنها علاوه بر آن‌که اموالشان سرقت شده، مورد آزار و اذیت هم قرار گرفته‌اند.

وی افزود: دو روز پیش متهم در حالی که با خودروی سرقتی در وحیدیه شهریار در تردد بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. او که یک متهم سابقه‌دار بود، با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کرد، ابتدا با همدستی یک زن، طعمه‌ها را سوار کرده و اموالشان را می‌دزدیده است. یک ماه قبل همدستش دستگیر شده و او به تنهایی به جرایمش ادامه داده است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره دومین پرونده نیز گفت: در این پرونده دو متهم سابقه‌دار دختران و زنان جوان را از کرج، فردیس و شهریار به عنوان مسافر سوار می‌کردند و با انتقال آنها به خارج از شهر و محله‌های خلوت اموالشان را می‌دزدیدند که در این رابطه چند نفر از مالباختگان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. با دستگیری یکی از متهمان به نام ابوالفضل، او در بازجویی پلیسی به جرایمش اعتراف کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها