نمایش‌های سرزمین پرتقال‌های محزون، بازگشت به حیفا، شاخه‌های زیتون و نغمه‌های کوچک بازگشت، روز جمعه به مناسبت روز قدس از رادیو نمایش پخش می‌شوند.
کد خبر: ۸۱۵۳۳۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سرزمین پرتقال‌های محزون به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی علی عمرانی داستان نعیم و قصام پسران یک خانواده فلسطینی است که نعیم به شهادت می‌رسد، اما قصام پس از ده سال تحصیل در خارج به خانه بازمی‌گردد. این نمایش ساعت 7 صبح از رادیونمایش پخش می‌شود .

بازگشت به حیفا به نویسندگی فاطمه دلیری و کارگردانی اکبر زنجانپور، ماجرای مبارزه دختر و پسری در فلسطین با اسرائیل غاصب است .این نمایش ساعت 18 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود .

شاخه‌های زیتون نوشته زهرا کولیوند هم که در پنج قسمت تولید شده، از روز جمعه ساعت 11 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و نمایش نغمه‌های کوچک بازگشت به نویسندگی فرهاد امینی و کارگردانی جواد پیشگر که در شش قسمت آماده پخش شده هم از روز جمعه به مخاطبان ارائه می‌شود. این نمایش ساعت 15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

دعا و نیایش‌های شبانه در پشت پلک صبح

برنامه «پشت پلک صبح» که بامداد جمعه از ساعت 30 دقیقه بامداد از رادیو سلامت پخش می‌شود، به موضوع «نقش دعا و نیایش بر سلامت روان» می‌پردازد.علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه با حضور حجت‌الاسلام علی‌بابا، کارشناس مذهبی و مینا پورفرخ، روان‌شناس به این پرسش که دعا و نیایش بر سلامت روان چه تاثیری دارد، پاسخ می‌دهد.

برنامه پشت پلک صبح با هدف ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، بامداد جمعه‌ها از گروه سلامت و تغذیه شبکه رادیویی سلامت روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها