با حضور مدیران دولت سابق از تمامی استان‌ها:

حامیان احمدی‌نژاد فردا همایش برگزار می‌کنند

محمود احمدی‌نژاد، با بیان اینکه هیچ برنامه‌ و علاقه‌ای برای فعالیت های انتخاباتی نداریم گفت: بنده و جمعی از دوستان پس از یک بررسی دقیق به این نتیجه رسیده‌ایم که در این مقطع از زمان، به جز بازخوانی و تبیین اندیشه حاکم بر انقلاب که همان اندیشه امام راحل، اسلام ناب و حقیقت توحید و عدالت است، هیچ مسئولیت و تکلیف دیگری نداریم.
کد خبر: ۸۱۴۰۹۱
اظهارات احمدی‌ نژاد در باره فعالیت های انتخاباتی

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهور سابق کشورمان در مراسم ضیافت افطار با شماری از مسئولان دولت‌های نهم و دهم، افزود: ما هرچه داریم از ناحیه خط امام است و رهبر عزیزمان به درستی روز چهاردهم خرداد تاکید کردند و خودشان تبیین را شروع کردند و حتی واژه بازخوانی را بکار بردند و گفتند که این کار اساسی باید ادامه پیدا کند. اهمیت این کار هم روشن است، برای اینکه افراد گوناگون و جریانهای مختلف در داخل و خارج به نام امام و اسلام و البته بسیاری از آنها، در نقطه مقابل اسلام ، امام و توحید و عدالت ، فعالیت می کنند و ما بر این باوریم که مهمتر از بازخوانی دوباره آرمانهای انقلاب و خود انقلاب و خط امام هیچ کاری نیست و مهمتر از آن، کار دیگری نداریم. هر چه هست محصول این است.

وی با بیان اینکه به کار سیاسی معمول هم، نه علاقه و نه انگیزه‌ای داریم، تصریح کرد: اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم که کاری را انجام دهم، در آن صورت خودم صراحتا به ملت اعلام می کردم. بنده با سیاسی کاری هایی که معمولادر گروه های سیاسی مطرح است میانه ای ندارم ، اما تشخیص بنده و جمعی از دوستانمان این است که مهم ترین کار برای ما الان بازخوانی خط امام است .

فرمان عروس هزار داماد به منافقین

سرکرده گروهک تروریستی منافقین به معدود هواداران خود دستور داده است که به دلیل برخی ملاحظات امنیتی و ضایع شدن چند باره در دوره های پیشین مذاکرات، حضور پررنگی در مقابل هتل محل برگزاری مذاکرت هسته ای ایران و اعضای ۱+۵ نداشته باشند.

به گزارش مهر ، مهره های منافقین که در ادوار قبلی مذاکرات هسته ای با تعدادی انگشت شمار، ولی به صورت مستمر در مقابل هتل کوبورگ حضور پیدا می کردند، تا این لحظه که ۹ روز از مذاکرات می گذرد، حضوری در محل مذاکرات هسته ای نداشته اند.

یک منبع آگاه در این خصوص اعلام کرد که برگزاری دادگاه مهدی ابریشم چی یکی از سرکردگان مهم گروهک تروریستی منافقین به جرم فساد و پولشویی، قرار گرفتن مجدد منافقین در لیست گروه های تروریستی اروپا و ایجاد محدودیت های امنیتی تازه برای مهره های نفاق سبب شده است تا مریم رجوی به مهره های انگشت شمار خود فرمان عقبگرد دهد. وی از اعضای گروهک نفاق خواسته است تا این بار بر خلاف دفعات گذشته خود را کمتر در معرض دید دوربین های تلویزیونی یا پلیس اتریش قرار دهند.

بر این اساس؛ البته ممکن است تنها در روز پایانی مذاکرات، منافقین تجمعی بی سر و صدا و چند نفره در مقابل هتل کوبورگ داشته باشند تا مثلا مانع از انعکاس وضعیت آشفته و رو به اضمحلال درونی خود شوند.

علاوه بر این موارد، دو گزارش دروغین اخیر منافقین در خصوص فعالیت های هسته ای ایران که حتی از سوی منابع رسمی غربی نیز تکذیب شد، منجر به انزوای بیشتر اعضای گروهک نفاق در بین حامیان غربی آنها شده است.

عربستان از کیسه خلیفه می بخشد

منابع اطلاعاتی از نقشه عربستان برای الحاق مناطقی از سوریه و عراق به خاک اردن پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عربستان به پادشاه اردن پیشنهاد کرده است در قبال دریافت 20 میلیارد دلار از ریاض ؛ استان درعا و منطقه جبل العرب در استان سویدای سوریه و همچنین شهر الرمادی در استان الانبار عراق را به اردن ملحق کند

پایگاه اینترنتی دبکا نزدیک به سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی با افشای این خبر، افزود: هدف عربستان از این پیشنهاد که به نظر می رسد عبد الله دوم پادشاه اردن آن را پذیرفته ، حمایت از سعودی‌ها در برابر گسترش داعش از عراق و سوریه به خاک عربستان است.

پادشاه اردن زمینه این طرح را آماده کرده است.

فروشگاه اسلحه داعش در موصل

یک فروشگاه اسلحه در شهر موصل که به عنوان مقر اصلی داعش معرفی شده افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از باشگاه خبرنگاران ، تروریست های داعش اولین فروشگاه لباس های نظامی و اسلحه گرم را در موصل راه اندازی کردند. این مرکز فروش اسلحه به سبک فروشگاه های فروش اسلحه در آمریکا طراحی و شروع به فعالیت کرده است

شهر موصل بیشتر از یک سال است که با خیانت شخصیت‌های سیاسی مخالف دولت بغداد در کنترل داعش قرار گرفته و مردم این شهر اکنون با شرایط بسیار سختی مواجه هستند.

ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست‌های داعش چندی پس از تسلط بر شهر موصل، داعیه‌دار خلافت اسلامی در این شهر و قلمرو تروریست‌ها در حد فاصل مناطق مرزی میان عراق و سوریه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها