روی خط ورزش

پنجشنبه؛ بلیت‌فروشی بازی ایران - روسیه

تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه از هفته‌ هشتم لیگ جهانی والیبال دو بار برابر هم به میدان خواهند رفت. بازی اول، روز جمعه 12 تیرماه و بلیت‌فروشی آن به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه 11 تیرماه از ساعت 10 صبح شروع می‌شود. همچنین بلیت مسابقه دوم (شنبه 13 تیر) راس بامداد همان روز به فروش خواهد رسید. علاقه‌مندان به تهیه بلیت این مسابقات می‌توانند به وب‌سایت فدراسیون والیبال مراجعه کنند. مسئولان فدراسیون والیبال اعلام کردند که به هیچ وجه در محل استادیوم آزادی بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد و تهیه بلیت فقط به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۱۳۱۴۹

پیروزی نماینده تنیس ایران

شاهین خالدان با برد مقابل تنیسوری از کانادا، جواز حضور در جدول اصلی رقابت‌های فیوچرز رومانی را به‌دست آورد. به گزارش مهر، شاهین خالدان در آخرین دیدار جدول مقدماتی مسابقات فیوچرز رومانی به مصاف اساما زوگلامی، نماینده کانادا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه (۶-۴، ۶-۷ و ۳-۶) در مجموع ۲ بر یک به پیروزی برسد و جواز حضور در جدول اصلی مسابقات را به‌دست آورد. به این ترتیب خالدان پس از صعود به جدول اصلی مسابقات به مصاف تنیسوری از صربستان می‌رود و در بخش دو نفره نیز انوشا شاهقلی و شاهین خالدان با تنیسورهایی از کشور میزبان روبه‌رو می‌شوند.

در این دوره از رقابت‌ها تنیسورهایی از کشورهای رومانی، سوئیس، ایران، فرانسه، شیلی، آرژانتین، کانادا، ایتالیا، آلمان، مقدونیه، استرالیا، یونان، انگلیس، آمریکا، لهستان، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، لتونی، بلاروس، اتریش، اوکراین، برزیل و روسیه حضور دارند. محسن حسین‌زاده، انوشا شاهقلی و شاهین خالدان به همراه قاسم کردی سرپرست و سعید احمدوند سرمربی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

انتقاد جلالی از تیم‌های نظامی

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد اگر باشگاه‌های نظامی اجازه دهند که بازیکنان جوانشان در سایپا بمانند. این فصل تیم خوبی خواهند داشت، جلالی در این‌باره به ایسنا گفت: بعد از یک فصل که بازیکنان باتجربه شدند و باید از آنها استفاده کنیم، تیم‌های نظامی روی سر ما ریخته‌اند و قصد جذب این بازیکنان را دارند. باشگاه سایپا اختیاری در جذب این بازیکنان ندارد. حال که این مسائل به وجود آمده است، باشگاه به دنبال انحلال تیم‌های پایه خود است. در ایران چند تیم سازندگی می‌کنند؟ اگر سایپا هم تیم‌های پایه‌اش را تعطیل کند، نبض ضعیف فو‌تبا‌ل قطع می‌شود و دیگر انگیزه‌ای برای جوانگرایی در باشگاه نمانده است. سرمربی سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا تا به حال جلساتی را برای حل این مشکل با متولیان فو‌تبا‌ل برگزار کرده‌اید، خاطر‌نشان کرد: بارها با تاج و اعضای فدراسیون برای حل این مشکل جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. الان می‌خواهیم تیم‌مان را جمع کنیم، اما نگرانیم که مبادا باشگاهی نظامی بخواهد بازیکنان را از تیم جدا کند. باشگاه نظامی خودش به دنبال بازیکن‌سازی برود. سربازی وظیفه مقدسی است که بر دوش همه ماست، اما قانون اعزام فوتبالیست‌های سرباز به تیم‌های نظامی مربوط به دوره جنگ بوده است و الان 20 سال از آن زمان می‌گذرد .

بونوچی جانشین راموس می‌شود

در حالی که سران باشگاه یوونتوس تلاش می‌کنند تا قرارداد لئوناردو بونوچی را تمدید کنند، سر و کله رئال‌مادرید پیدا شده و می‌خواهد مدافع این تیم را به برنابئو ببرد. مساله‌ای که سران یووه را نگران کرده، علاقه زیاد رافائل بنیتس، سرمربی جدید رئال‌مادرید به مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیاست.به گزارش ایسنا، بنیتس تصمیم گرفته بونوچی را جانشین سرخیو راموس کند که در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد انتقالش به منچستریونایتد انجام شده است. بونوچی در چهار فصل گذشته همراه یوونتوس عنوان قهرمانی در سری A ایتالیا را کسب کرده و تا سال 2017 نیز با بیانکونری قرارداد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها